掃呢頁CODE去手機

2017年2月23日 星期四

吳業坤想成功上車「繁殖」 __,吳業坤,

加油呀你!全城熱話節目《有樓萬事足》今晚輪到訪問藝人吳業坤及張秀文。二人同樣沒有父幹,慨嘆想置業難過登天,且深感做藝人太多變數,一直有意買樓給媽媽的吳業坤更直言:「2015年尾大家好愛戴我,但到2016年尾好似人生都冇乜大改變,仲擔心會消失喺娛樂圈,做得呢行真係要未雨綢繆,不過當你愈了解呢個世界,就發現愈難追得上。依家我好似畀人覺得『升職加薪』咁,但依家100萬都畀唔到首期,買200多300呎嘅樓 ...


加油呀你!

全城熱話節目《有樓萬事足》今晚輪到訪問藝人吳業坤及張秀文。二人同樣沒有父幹,慨嘆想置業難過登天,且深感做藝人太多變數,一直有意買樓給媽媽的吳業坤更直言:「2015年尾大家好愛戴我,但到2016年尾好似人生都冇乜大改變,仲擔心會消失喺娛樂圈,做得呢行真係要未雨綢繆,不過當你愈了解呢個世界,就發現愈難追得上。依家我好似畀人覺得『升職加薪』咁,但依家100萬都畀唔到首期,買200多300呎嘅樓,第時同阿媽定老婆住好呢?但如果唔買,呢啲樓以後可能成千萬喎。」

之後吳業坤話自己要爭氣,因為想有個地方去開枝散葉,但他講成「繁殖」,非常搞笑!

而吳業坤目前已與朋友夾份開設時裝店,實行開源。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!