掃呢頁CODE去手機

2017年2月18日 星期六

鍾嘉欣「升胸」賺快錢 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣為囡囡賺奶粉錢,鮮有谷胸亮相。
鍾嘉欣「升胸」賺快錢藝人鍾嘉欣產女後,不時香港加拿大兩邊走,昨日她又快閃回港賺快錢,逗留36個小時為首飾品牌擔任壓軸嘉賓,更谷胸示範價值逾三百五十萬元名貴鑽飾,大騷幸福事業線!嘉欣坦言享受「空中飛人」生活:「其實每次坐飛機我都有得瞓,係個小小嘅Break,所以唔覺攰,我會餵人奶到囡囡一歲,所以每次返嚟嘅時間都好短,上次唔夠24小時,今次都有36小時,囡囡都慣咗媽咪成日飛。」她說半歲的囡囡已開始吃糊 ...


鍾嘉欣「升胸」賺快錢

藝人鍾嘉欣產女後,不時香港加拿大兩邊走,昨日她又快閃回港賺快錢,逗留36個小時為首飾品牌擔任壓軸嘉賓,更谷胸示範價值逾三百五十萬元名貴鑽飾,大騷幸福事業線!嘉欣坦言享受「空中飛人」生活:「其實每次坐飛機我都有得瞓,係個小小嘅Break,所以唔覺攰,我會餵人奶到囡囡一歲,所以每次返嚟嘅時間都好短,上次唔夠24小時,今次都有36小時,囡囡都慣咗媽咪成日飛。」她說半歲的囡囡已開始吃糊仔及轉身,但未懂學爬:「我同老公都覺得愈遲學爬愈好,免得我喺廚房切切吓菜要搵女。」

現場所見嘉欣上圍很豐滿,似乎升了Cup,她指餵人奶初期才最澎湃,現時只是大了一點,不用換內衣,她有意待囡囡兩歲左右會再追B。談到好友王君馨4月結婚,嘉欣將擔任姊妹,屆時她會獨自到賀,笑言老公要賺奶粉錢!

鍾嘉欣與眾Model一起示範鑽飾。
  • 鍾嘉欣與眾Model一起示範鑽飾。

鍾意就快D Share啦!