網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年2月1日 星期三

梁烈唯接妻女出院 開Turbo追第二胎 __,梁烈唯,

梁烈唯接妻女出院 開Turbo追第二胎
查看相片Karina瞓覺豬都咁識擺甫士!【東方日報專訊】梁烈唯的太太日前誕下B女Karina,休養幾天後,唯唯昨日陪同太太及囡囡出院,Karina萌樣終於曝光,唯唯坦言已心急想生第二胎,希望三年抱兩!他又踢爆好友胡定欣認細,要B女叫她姐姐,不要叫她姨姨或嬸嬸!藝人梁烈唯年三十晚榮升爸爸,連日來不斷進出養和醫院探望太太Tina及囡囡Karina,休養幾天後,昨日下午約三時,穿上黑褸及戴帽的唯唯陪同太 ...


查看相片
Karina瞓覺豬都咁識擺甫士!

【東方日報專訊】梁烈唯的太太日前誕下B女Karina,休養幾天後,唯唯昨日陪同太太及囡囡出院,Karina萌樣終於曝光,唯唯坦言已心急想生第二胎,希望三年抱兩!他又踢爆好友胡定欣認細,要B女叫她姐姐,不要叫她姨姨或嬸嬸!

藝人梁烈唯年三十晚榮升爸爸,連日來不斷進出養和醫院探望太太Tina及囡囡Karina,休養幾天後,昨日下午約三時,穿上黑褸及戴帽的唯唯陪同太太出院,他一手拖住太太,一手推住睡在繡有「KL」名字BB車的囡囡,Karina樣子甜美,十分可愛。他們大方企定定任影,期間見Tina露出疲態並有幾聲咳,身為愛妻號的唯唯即先送太太及BB上車,然後獨自受訪。

Mark定醫生姑娘

剛為人父的唯唯坦言想三年抱兩,笑言已約定姑娘及醫生:「醫生講孕婦生完recover得係最好,BB年紀唔使差太遠,媽咪生產狀況又好。」他透露太太身體很健康:「食得、瞓得,不過好攰,而且佢唔吹得風,因為餵母乳,一定要身體好好,佢依家吹到風會好麻煩,會頭痛。」問到暫時是否做全職爸爸照顧囡囡?唯唯說:「如果工作唔係用好多時間都會去做。(學識湊女未?)暫時只係識抱,沖涼仲要跟外母學。」講到BB需要照燈,唯唯指BB照了十幾小時燈,現時健康非常好。

已有四個契爺

雖然唯唯表示不會做怪獸家長,但自爆日前因覺得其母抱BB手勢不太好,即緊張大師上身:「我即刻喂咗聲,嚇到個女放聲大喊,老婆話我係怪獸家長,我諗真係走勢大熱。」連日都有不少圈中人探望他們,問到可有圈中人想與Karina上契?唯唯先稱沒有特別,但隨即踢爆胡定欣要求Karina叫她做姐姐:「佢話叫佢姐姐好,姨姨同嬸嬸都話唔好,而Bob(林盛斌)就話《Big Boys Club》四個主持會做契爺。」 文:音樂組

是日精選


鍾意就快D Share啦!