掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

升呢做媽咪!27歲盧頌之剖腹誕七磅B女 __,盧頌之,

DaDa做媽媽喇!現年27歲嘅盧頌之(DaDa)同趙勁皓今日正式榮升爹哋媽咪喇!選擇喺九龍聖德肋撒醫院剖腹生B嘅DaDa,約黃昏六點為阿King誕下重 ...


DaDa做媽媽喇!

現年27歲嘅盧頌之(DaDa)同趙勁皓今日正式榮升爹哋媽咪喇!選擇喺九龍聖德肋撒醫院剖腹生B嘅DaDa,約黃昏六點為阿King誕下重逾七磅B女!

見到B女爆喊

專誠陪太太入產房嘅趙勁皓,笑言B女出世一刻好搞笑:「B女只係尖叫咗一聲就冇喊喇。(B女出世時個腦諗乜?)B女未出世時,都係緊張DaDa有冇驚啦、有冇覺得好痛啦,我覺得佢都好勇敢,其實生B嗰陣,DaDa有流過少少眼淚,直到佢見到B女,就即刻爆喊喇,我知佢好感動。」

似爸爸多啲

天生係「大耳牛」嘅趙勁皓,笑言B女一出世後,佢同DADA即刻同時關注囡囡有冇遺傳咗爸爸嘅「兜風耳」,King話:「我哋都好緊張,係咁問個女耳仔係點嘅,不過其實佢仲太細個,又包到實一實咁,所以暫時都未知道對耳生成點。」問到B女重逾七磅係咪大隻B?King話表示B女個頭比較大!再問覺得B女似邊個多啲?King話似自己多啲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!