掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

知道係賭王個仔即搵番護照 猷君斥香港航空揀客不負責任 __,賭王,何鴻燊,猷君,

知道係賭王個仔即搵番護照猷君斥香港航空揀客不負責任娛樂要聞又一次關公災難!賭王何鴻燊公子何猷君大前晚跟生意拍檔搭香港航空抵上海,拍檔不慎遺留護照在機艙 ...


知道係賭王個仔即搵番護照

猷君斥香港航空揀客不負責任

娛樂要聞

又一次關公災難!賭王何鴻燊公子何猷君大前晚跟生意拍檔搭香港航空抵上海,拍檔不慎遺留護照在機艙,猷君多次致電航空公司求助,在機場呆等7小時瞓通宵都冇消息,最後有職員認出他是賭王兒子,十分鐘後火速尋獲護照。猷君怒轟港航:「唔係我係何生個仔,就即刻搵到。」昨港航以「本少」嘻笑回應,猷君譏諷:「我向你們道歉,不該使用你們的服務!」



猷君前晚在微博貼瞓機場相,留言指搭香港航空飛上海,拍檔將護照留在機艙內,致電港航求助無果。

現年22歲的何猷君是賭王何鴻燊和四房梁安琪的兒子,在麻省理工學院畢業後現於上海創業,前晚猷君在微博貼瞓浦東機場相,留言指大前晚跟拍檔坐香港航空抵上海,惟拍檔護照留在飛機上無法入境,多次求助港航都愛答不理:「態度極其差,因是經濟艙?我們不得不在機場的座椅上等了一夜,直到機場某位管理人員認出我,護照十分鐘之內找到了!可悲,致每一個不被公平對待的我們!」

猷君更貼圖證明由凌晨1時至翌早8時,多次致電港航的紀錄,最後因為他的賭王兒子身份才解決問題,留言狠批:「我確定香港航空,在我心裏變為了一家勢力的服務商。」前晚猷君在電話表示:「航空公司話幫我哋搵,搵完話畀我知。搵咗又好,冇搵又好,佢哋都冇同番邊境人員、過關保安局班人講。」



猷君(圖)陪拍檔在機場等通宵,只冚羽絨保暖。微博圖片



猷君拍檔。微博圖片



猷君直言與拍檔的事業剛起步,沒理由要坐頭等艙。

四太認同待客平等

結果等到早上7時15分才收到電話,猷君說:「佢哋話搵唔到passport,我同朋友都嬲,搵唔到又唔講,至少我同朋友可以住酒店。我問佢哋可唔可以搵多次,佢哋支吾以對,好似唔係咁想搵。跟住7點半有人返工,有個香港航空女仔認得我,叫人快啲搵,『佢係何生個仔』,十分鐘後即刻搵到,我咪覺得有問題,應該係一視同仁,唔係我係何生個仔,就即刻搵到。」

事件經本報披露後,立法局議員楊岳橋在《蘋果》facebook給like,網友力讚猷君坐經濟客位夠貼地,猷君昨說:「我係一個創業者,出嚟做嘢未賺到錢,冇理由同拍檔公幹要坐business、頭等,唔應該要考慮我屋企喺社會上身份。我希望無論搭飛機坐邊個class,佢哋都係要幫乘客解決問題。」而四太對兒子被讚表示:「我唔會表揚佢,不過都認同所有服務行業,應該要對客人有平等對待。」



猷君是賭王和四房梁安琪的兒子,網友讚他坐經濟客位夠貼地。



CoCo心痛男友猷君要瞓機場等通宵。互聯網圖片



除了坐經濟位,去年6月猷君更搭港鐵。

港航以「本少」回應

袁紫僑(CoCo)昨在電話力撐男友猷君:「我梗係撐,佢一直自己創業,成日坐經濟客位,咁啱今次發生呢件事,佢都有同我講。佢冇乜嘢,只係覺有少少不公平,嗰邊呢個做法令佢哋等咁耐,正常人都難接受,冇得返屋企,喺機場7個幾鐘。」問以後會否再搭港航?CoCo說:「睇吓佢哋點處理,自己以前都坐過呢間航空公司,覺得佢哋服務都幾好。」

港航昨在官方微博以「本少」自稱,以嘻笑態度回應:「經過搜尋,終於在60E座位前方seat pocket的雜誌裏面找到一本美國護照,淚目!藏的這麼深,本少的同事去玩密室逃脫應該可以百試百通關了。」猷君在微博譏諷港航回應強勢:「對於別人的不幸,還可以有這樣的工夫去調侃。香港航空做事做人的態度,了然於紙上。無需道歉,我向你們道歉。不該使用你們的服務。」港航昨回覆本報:「對本次事件為相關乘客帶來不便深表遺憾,本公司對於有需要的乘客已提供盡可能的協助。」

採訪:唐如、皓騫


鍾意就快D Share啦!