掃呢頁CODE去手機

2017年3月15日 星期三

投資逾億開戲 王祖藍自爆拍到甩頭髮 __,祖藍,王祖藍,

今次真係要靠李亞男啲靚湯固本培元喇!藝人王祖藍以董事身分,率領旗下藝人陳國邦、羅敏莊和老婆李亞男等在灣仔會展出席「2017手工藝創作有限公司項目發佈會 ...


今次真係要靠李亞男啲靚湯固本培元喇!

藝人王祖藍以董事身分,率領旗下藝人陳國邦、羅敏莊和老婆李亞男等在灣仔會展出席「2017手工藝創作有限公司項目發佈會」,與一眾合作夥伴宣布未來工作大計。會上,他透露自己未來會在電視劇《牛魔王》中演主角牛魔王和自編自導自演、曾偉監製的電影作品,其公司亦會打造一系列綜藝節目。正式宣布旗下藝人時,他便笑指老婆李亞男「冇咩工作安排」:「主要都係煮飯!」李亞男聞言即笑住答:「我會全力以赴,做到最好!」搞到祖藍忍不住嘲笑:「呢個係十年前TVB口號,你行」令全場笑爆。

打造李亞男做「最索人妻」

祖藍和老婆受訪時就笑言「冇咩工作安排」是為雪藏對方,令亞男笑謂:「啲飯炒得唔靚就雪,壓力好大!」不過祖藍好快就兜番話老婆其實都是一棵「搖錢樹」:「佢做個好老婆先有好老婆嘅形象去得到客戶青睞!」更指自己會打造對方成為「最索人妻」。提到未來工作,他指自編自導自演的電影會在秋季公布詳情,而《牛魔王》則來年年初開拍:「幾億投資呀,幾大壓力!」

拍嘢搞到甩頭髮

問亞男如何幫老公減壓,她就指自己會包辦家中瑣事,為對方分擔壓力。而祖藍就指昨日和前日分別飲到老婆煲的粉葛湯和冬瓜湯好感動。第一次煲粉葛湯的亞男即謂:「仲有條魚,要整死條活生生嘅魚係好大挑戰,要戴晒手套,啲血標晒出嚟,唔敢望!」又笑指事前有試味,好在試完「未死得」。提到黃宗澤亦在邵氏旗下開工作室,祖藍亦指已經同對方傾合作機會,希望可以雙贏,亦指自己未來亦會再簽藝人,會在下年公布。講到他在台上指自己壓力大到甩頭髮,他即指老婆發現他生了三條白髮:「甩頭髮方面就好啲,最近可以早睡早起,拍嘢嗰排就會甩多啲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!