掃呢頁CODE去手機

2017年3月25日 星期六

關之琳親認同劉嘉玲世紀和好:仲飲埋嘢 __,劉嘉玲,關之琳,嘉玲,

關之琳(左圖)親口承認同嘉玲冰釋前嫌!「大美人」關之琳穿上自家睡衣系列現身慈善晚會,有指早前她跟傳不和的劉嘉玲同場後結伴出席afterparty,她承 ...


關之琳(左圖)親口承認同嘉玲冰釋前嫌!

「大美人」關之琳穿上自家睡衣系列現身慈善晚會,有指早前她跟傳不和的劉嘉玲同場後結伴出席after party,她承認此事:「係呀。(係咪好番?)都飲咗嘢啦,唔好圍繞呢個話題講20年。(咁係咪破冰? )唔好講到咁嚴重。」

問到關之琳是否很欣賞女星Charlize Theron?她大讚說:「我覺得佢好有個性、好靚、好性感,好有sex appeal,做演員唔一定要好性感先至有吸引力。(你都好有sex appeal?)我內裏唔夠騷,今日都唔性感。(覺唔覺得女人性感會吸引男士埋身? )係好啲,但性感係天生,唔好刻意,好多人有自己身體語言話畀你聽,有啲人一個眼神已經好吸引。(你覺得自己邊一方面最性感? )眼囉,以前霑叔(黃霑)講過話我對眼性感,我自己唔識睇!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!