掃呢頁CODE去手機

2017年3月25日 星期六

萬儀暑假先搵卓林 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

萬儀暑假先搵卓林娛樂要聞翁靜晶跟吳綺莉份屬好友,其女兒劉萬儀亦跟卓林老友鬼鬼。記者昨日聯絡翁靜晶,但未獲回覆。至於萬儀前晚被問到好友卓林近況時,萬儀透 ...


萬儀暑假先搵卓林

娛樂要聞

翁靜晶跟吳綺莉份屬好友,其女兒劉萬儀亦跟卓林老友鬼鬼。記者昨日聯絡翁靜晶,但未獲回覆。至於萬儀前晚被問到好友卓林近況時,萬儀透露卓林忙於上學,所以最近甚少聯絡,萬儀說:「之前我擺檔搵咗佢幫手,佢係最好嘅sales,不過我知道佢唔係咁鍾意做,所以都冇再搵佢。」

問到卓林跟母親近日關係如何?萬儀說:「我呢排都同佢少咗聯絡,之前大家都喺大埔住,一齊玩,佢𠵱家忙返學,諗住等佢暑假假期先搵佢多啲。」

採訪:羅慧敏



萬儀(左)之前與卓林一起擺檔賣蛋糕,但原來卓林不喜歡。資料圖片


鍾意就快D Share啦!