掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

【一腳踏兩船】玩謝胡定欣 陳展鵬有舖車廂偷食癮 __,定欣,陳展鵬,展鵬,陳展,胡定欣,

向來鍾意偷食𡃁妹的陳展鵬,多年來食女非常小心,很少會帶她們出街,今次一齊去shopping實屬少見,不過他就有鋪鍾意在車廂邊食邊談心癮 ...


向來鍾意偷食𡃁妹的陳展鵬,多年來食女非常小心, 很少會帶她們出街,今次一齊去shopping實屬少見, 不過他就有鋪鍾意在車廂邊食邊談心癮, 去年在溝胡定欣期間都有用同樣的招數, 載她到西貢然後在車上嗒糖水談情。

自從去年十月與胡定欣拍《同盟》正式撻着,由熒幕情侶變真情侶, 當時陳展鵬就以事業剛起步,氹胡定欣將戀情低調。

「定欣好緊張呢段感情,佢根本唔知煎pang咁花心! 所以煎pang話唔想公開戀情,佢都唔介意!」胡定欣友人說。

去年台慶頒獎禮,陳展鵬首奪視帝,胡定欣比自己攞獎還開心, 兩人亦應記者要求錫錫,公然晒恩愛; 當晚慶功宴甜到漏的胡定欣就負責找數,出埋錢幫男友慶祝, 不過即使雙方父母都有份出席頒獎禮, 當時被問到見晒家長的陳展鵬,還唔肯認愛更大耍太極說:「 無做錯事,點解見家長!」毫無承擔。

事實上,定欣已一早融入陳家,不時會陪陳展鵬與陳媽媽食飯, 而一直與父母同住維景灣畔的陳展鵬,見事業有起色, 加上媽咪想他置業,近期經常陪陳媽媽四出睇樓, 上月便有人目擊二人去大埔比華利山睇樓,他更帶埋女友胡定欣。

「煎pang喺TVB搵錢唔多,就算外邊登台收入都少定欣好多, 不過定欣無介意男友無物業喺手,知男友想買樓,仲好支持佢, 嗰次同埋陳媽媽去睇比華利山,煎pang同定欣都好鍾意嗰度!」

不過今次偷食爆煲,被蒙在鼓裡的胡定欣,睇清男友真面目, 嬲到同陳展鵬斬纜,更撇清關係,將對方降呢為同事。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!