掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

謝安琪讚鐵漢柔情:個樣冧冧豬 __,謝安琪,

謝安琪指從未見過蘇永康咁溫柔!
謝安琪讚鐵漢柔情:個樣冧冧豬蘇永康(阿公)夫婦與謝安琪(Kay)夫婦向來私交甚篤,剛巧Kay與蘇太Anita差不多時間有喜,兩對夫婦不時相約食飯大談湊 ...


謝安琪讚鐵漢柔情:個樣冧冧豬

蘇永康(阿公)夫婦與謝安琪(Kay)夫婦向來私交甚篤,剛巧Kay與蘇太Anita差不多時間有喜,兩對夫婦不時相約食飯大談湊仔經。對於「公仔」前晚搶先出世,臨盆在即的Kay透過電話回應時亦表現得極開心,不時傳來笑聲,她表示前日在「公仔」出世前,曾與阿公通過話,當時阿公仍然好有型、好瀟灑:「到BB出咗世,佢send咗同BB及太太嘅合照畀我,好溫馨囉,我真係感受到從來未見過嘅一個蘇永康,個樣好冧冧豬呀,好難形容嗰種溫柔,好戥佢開心呀!」又指一路以來阿公亦有與她分享將為人父的感受,所以自己看到「公仔」出世亦非常感動,笑謂可能大肚婆容易被感動。

此外,張繼聰在社交網上載一張晒麒麟臂的照片,並留言:「老婆以前成日話我對手臂好幼細……依家總算得到一句:『可以』!」網民都激讚他「好粗」,手臂唔粗點幫手湊女呢?


鍾意就快D Share啦!