掃呢頁CODE去手機

2017年3月22日 星期三

陳展鵬偷食港姐 胡定欣搵牙佬袁偉豪開解 __,定欣,袁偉豪,陳展鵬,展鵬,陳展,港姐,胡定欣,

拳佬陳展鵬被踢爆同港姐單文柔幽會,仲買埋傢俬同居,胡定欣都好決絕,即刻斬纜。之後胡定欣約咗牙佬袁偉豪食飯,拳佬,無份嘞!講到同煎pang拍拖,胡定欣更 ...


拳佬陳展鵬被踢爆同港姐單文柔幽會,仲買埋傢俬同居,胡定欣都好決絕,即刻斬纜。之後胡定欣約咗牙佬袁偉豪食飯,拳佬,無份嘞!

講到同煎pang拍拖,胡定欣更加以一聲「啋!」作回應,急急劃清界線。 在《城寨英雄》入面,拳佬同刁蘭愛到入心入肺,可能如此,胡定欣都誤以為煎pang真係咁真誠。

講番他們拍拖這半年來,煎pang做了視帝之後,同女友表示要事業行先,將戀情低調,胡定欣為保護男友,完全配合佢!見事業有起色,加上媽咪想佢買樓,呢排煎pang就密密陪媽咪睇樓,之前更有人見到他與定欣一齊去過大埔比華利山睇樓。

可惜,男友不忠,胡定欣再無留戀!更加將同煎pang所有嘢完全delete,問到佢點睇煎pang新戀情,佢嘅反應更加好無奈。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!