網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月4日 星期六

【人妻人母齊復工】香香拍親熱戲要溝通 敏之有意追多個女 __,香香,陳敏之,敏之,岑麗香,

【人妻人母齊復工】香香拍親熱戲要溝通敏之有意追多個女2017-03-0321:07:22HKT產後復出拍劇嘅陳敏之,一講到屋企就想喊!腸胃炎仲未好番嘅黃宗澤,似乎瘦咗好多喎!岑麗香話拍親熱戲會同老公備案。黃宗澤同黃翠如投訴蕭正楠!黃宗澤、黃翠如、王浩信、岑麗香、夏雨、李司棋、關菊英、米雪同埋陳敏之等,今天喺荃灣出席《溏心風暴3》嘅記者會,呢套劇係陳敏之產後復出嘅第一套劇,佢話:「我一講到啲屋企人就 ...


【人妻人母齊復工】香香拍親熱戲要溝通 敏之有意追多個女

2017-03-03 21:07:22 HKT


產後復出拍劇嘅陳敏之,一講到屋企就想喊!









腸胃炎仲未好番嘅黃宗澤,似乎瘦咗好多喎!



岑麗香話拍親熱戲會同老公備案。



黃宗澤同黃翠如投訴蕭正楠!





黃宗澤、黃翠如、王浩信、岑麗香、夏雨、李司棋、關菊英、米雪同埋陳敏之等,今天喺荃灣出席《溏心風暴3》嘅記者會,呢套劇係陳敏之產後復出嘅第一套劇,佢話:「我一講到啲屋企人就好想喊,可能因為0依家餵緊人奶,要安排時間去做,搞到覺得好忙,好彩老公幫手,所以諗住拍完呢套劇會同阿囝去旅行。」

不過敏之話0依家係辛苦,不過好享受:「睇住囝囝一日一日咁長大,梗係覺得好開心,本來我仲想追多個女,但係又要做嘢又要湊仔,有時真係覺得好攰,所以要好好計劃。」感到十分開心。她自曝欲追生一個女兒,但得先照顧好兒子,因為現階段又要工作又要湊小孩感覺太累了,所以將來再好好計劃。

同樣係做咗人妻之後復工嘅岑麗香,唔知佢拍親熱戲有冇避忌?佢話:「佢都明白係做嘢,如果真係要拍,開工前同佢備案同溝通。」

之前黃宗澤因為腸胃炎,俾蕭正楠留言叫佢唔好玩健身,萬一咇咗出嚟就唔好,結果今日黃宗澤同蕭正楠女友黃翠如投訴,點知黃翠如話:「收到喇,不過唔關我事呀!」


鍾意就快D Share啦!