網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年3月4日 星期六

黃子韜:黃子韜美國比華利山超級豪宅曝光 __,黃子韜,

這些機會不是我的。早前無綫播出嘅節目《有樓萬事足》講出香港後生仔女上車嘅悲歌,當中成功靠父「按」呢句金句更成功彈起,比「成功靠父幹」更加到位!不過韓國男團EXO前成員黃子韜(Tao)就完全唔需要為層樓而擔心,皆因佢有個超過二百億身家嘅超級富豪爸爸!黃子韜嘅老竇曾經話過要兒子「寧做雞頭不做鳳尾」,所以會留下公司同青島的四、五套房子畀阿仔,但其實黃爸爸手揸又何止區區青島四、五套房子,今日Tao就喺微博 ...


這些機會不是我的。

早前無綫播出嘅節目《有樓萬事足》講出香港後生仔女上車嘅悲歌,當中成功靠父「按」呢句金句更成功彈起,比「成功靠父幹」更加到位!不過韓國男團EXO前成員黃子韜(Tao)就完全唔需要為層樓而擔心,皆因佢有個超過二百億身家嘅超級富豪爸爸!

黃子韜嘅老竇曾經話過要兒子「寧做雞頭不做鳳尾」,所以會留下公司同青島的四、五套房子畀阿仔,但其實黃爸爸手揸又何止區區青島四、五套房子,今日Tao就喺微博上載自己美國比華利山別墅內部豪華照片,別墅除咗有前後大花園加泳池呢啲行貨外,佢個大廳仲有宮廷式樓梯加巨型水晶燈,唔知仲以為去咗酒店,完全係離晒地。而Tao睡房面積勁大,就算放咗大床仍然大把位,而Tao就瞓咗喺大床上高舉勝利手勢,有個咁錫自己嘅老竇,係抵你認叻嘅!

不過相隔幾小時,Tao就刪除微博,唔知係咪驚太高調畀人話佢炫富呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!