掃呢頁CODE去手機

2017年3月24日 星期五

李國麟阿爸反對入行 見親演出入房唔睇 __,

李國麟一向係好戲之人。綠葉演員李國麟接受電台訪問,他透露報讀藝員訓練班前曾想過做警察,但被父親反對:「佢覺得唔適合我,佢想我做文職,不過最尾我誤打誤撞 ...


李國麟一向係好戲之人。

綠葉演員李國麟接受電台訪問,他透露報讀藝員訓練班前曾想過做警察,但被父親反對:「佢覺得唔適合我,佢想我做文職,不過最尾我誤打誤撞去咗訓練班。」又指父親曾經將給他一份剪報,寫着「娛樂圈,冷熱飯」:「即係唔易啃!我喺佢心入面由失望、絕望,再到有啲曙光,佢每次睇到我嘅演出就會入房,我會問阿媽佢係咪覺得我演得唔好,阿媽就話我唔喺度嘅時候佢就睇我演出睇到津津入味!」不過他笑言入行十多年後,父親依然會叫他去考的士牌。問到從事演藝工作四十多年的動力?李國麟坦言多年來從不覺得厭:「愈嚟愈鍾意,因為對手、劇本唔同,觀眾要求都唔同,所以唔會厭,我嘅滿足感嚟自觀眾。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!