掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

蕭亞軒52隻字證姊弟戀完結:我會好好的 __,蕭亞軒,

姊弟戀唔夠一年就玩完。台灣天后蕭亞軒(Elva)上年8月佢生日嘅時段,被影到同細佢13歲嘅高爾夫球好手MichaelChen,齊齊喺泰國慶生而爆出戀情 ...


姊弟戀唔夠一年就玩完。

台灣天后蕭亞軒(Elva)上年8月佢生日嘅時段,被影到同細佢13歲嘅高爾夫球好手Michael Chen,齊齊喺泰國慶生而爆出戀情,之後二人多次被拍下甜蜜外遊,更傳出同居消息,上個月佢哋仲一齊食海鮮,正當大家以為佢哋好有機會一齊走到尾時,凌晨時段Elva喺社交網發文證實已經分手。

其實分手一事早前已經有先兆,尋日就有網民發現Elva取消咗追蹤Michael嘅IG,唔少人都相信Elva只係「撳錯掣」,估唔到今日凌晨Elva喺社交網發文以52個字交待分手情況,不足一年的姊弟戀正式畫上句號:「向來我都不覺得正當談感情有甚麼需要遮遮掩掩的,但這次讓我長大了,原來很多事真的只能放在心裏,慢慢消化.....我會好好的。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!