掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

【向監製稱患情緒病】何雁詩推劇理由:已經頂唔順,唔可以再做 __,何雁詩,

呢期最紅,肯肯定,就係最真心一對嘅何雁詩同鄭俊弘。曾自爆患過厭食及抑鬱症、瘦到得番70幾磅嘅何雁詩,就連媽咪都擔心到攬住佢喊。上月底何雁詩突然以「身體 ...


呢期最紅,肯肯定,就係最真心一對嘅何雁詩同鄭俊弘。曾自爆患過厭食及抑鬱症、瘦到得番70幾磅嘅何雁詩,就連媽咪都擔心到攬住佢喊。上月底何雁詩突然以「身體出現問題」為由,辭演無綫台慶劇《誇世代》。(新聞連結: http://bit.ly/2nKN292 )本來一直茫無頭緒,直至爆出與鄭俊弘這段戀情,大家就開始估…關唔關呢位麥明詩口中「TVB首席男歌手」嘅事?前日傍晚,雁鄭十指緊扣宣告戀情,何雁詩話,推《誇世代》同戀情係兩件事嚟嘅。但再追問呢段感情會唔會有更大壓力?何雁詩提高八度話:「當然係承受好大壓力啦,上報紙都會有好大壓力,同埋要好刻意咁隱藏一段感情,點都會有壓力,但就同我自己個病,同拍劇係冇關係嘅。」(新聞連結: http://bit.ly/2ofIbkv )係咪睇到有啲頭暈?件事其實又係點?何雁詩辭演《誇世代》時,其實,佢已經入咗組,拍咗兩組戲。咦,又咁啱,同抽佢男友水話佢係TVB首席男歌手嘅麥明詩,同劇。但何雁詩據知係演銀行職員嘅。之前造型呀劇本呀都有晒,拍緊0架喇。知情人士指,何雁詩拍完《誇世代》兩組戲後,至上月中,監製陳維冠收到何雁詩message話自己有情緒病,又聲稱已經睇醫生睇咗幾年,據知何雁詩同監製講:「已經頂唔順,唔可以再做。」而最大問題係,何雁詩辭演呢段時間,拍嘅戲份都係集中晒何雁詩身上,主要都係拍佢,廠期都有晒,依家何雁詩稱病,冇法子,惟有放行,臨時臨急搵蔣家旻頂何雁詩個角色,廠期都要delay——簡單而言就係冧檔,何雁詩嘅戲份亦需重新拍過。演員入咗劇組之後突然辭演,事不尋常,而更不尋常係,

1.何雁詩明明開緊《天命》同《誇世代》,但頂得順拍古裝兼且仲要返大陸開工嘅《天命》,而受不了《誇世代》?

2.嗰頭話自己身體有事,轉個佢就同陳瀅飛咗去歐洲旅行。無論係身體有事定情緒問題到頂唔順開劇,咁樣咁病點可以飛咁遠去旅行?

3.如是情緒病,但何雁詩又話唔關鄭俊弘事。咁鄭生係2015年7月求婚,2年間竟然由戀富家女beebs變成戀何雁詩,咁中間呢三個人一定經歷過一啲嘢,咁何雁詩嘅情緒病,真係唔關鄭俊弘事?

4.機場見到何雁詩好似無咩事,愛情威力咁大?究竟事實係點?


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!