掃呢頁CODE去手機

2017年4月8日 星期六

【至索Body輸俾何雁詩?】被搶混血男友?張曦雯:唔想再討論呢樣嘢 __,張曦雯,何雁詩,

鄭俊弘「瞞婚」事件繼續發酵,男方被網民鬧爆係賤男,一腳踏兩船;而新歡何雁詩又疑似做第三者,令鄭俊弘與未婚妻Beebs分手。今日再有爆料,指何雁詩已經唔 ...


鄭俊弘「瞞婚」事件繼續發酵,男方被網民鬧爆係賤男,一腳踏兩船;而新歡何雁詩又疑似做第三者,令鄭俊弘與未婚妻Beebs分手。今日再有爆料,指何雁詩已經唔係第一次做小三,對上一個男朋友、日韓混血Wataru都係由「打機女神」12年華姐冠軍張曦雯手上搶番嚟。有指張曦雯同Wataru喺15年初相識,同Wataru約會過,何雁詩明知兩人關係,仲經常到Wataru嘅餐廳打躉食水煙,有硬撬張曦雯對象之嫌。今日張曦雯接受傳媒訪問時煞有介事話﹕「我唔想再討論呢樣嘢,因為都唔關我事。我回應咗,但回應出嚟又唔係我想講嗰樣嘢,所以我寧願唔講,唔想大家誤會。」張曦雯承認識得Wataru,但兩人從未拍拖,佢話﹕「冇,冇,係識得。(俾何雁詩搶男友?)一定冇!(o依家同Wataru仲係咪朋友?)正常,唔係好好朋友,唔會有啲乜嘢。」

張曦雯擁有完美33C索爆Body,但傳Wataru被何雁詩硬撓。(小圖)
張曦雯喺網上直播打機時爆粗,率真個性被封「打機女神」。(網絡截圖)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!