掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

【點似53歲?】鍾淑慧生日孖吳岱融咀嘴 __,吳岱融,鍾淑慧,

鍾淑慧53歲生日,Sweet爆同老公吳岱融咀嘴!藝人吳岱融同老婆鍾淑慧結婚22年,恩愛如昔,早排仲經常夫妻檔現身公開場合,當眾放閃!而尋日,原來係鍾淑 ...


鍾淑慧53歲生日,Sweet爆同老公吳岱融咀嘴!

藝人吳岱融同老婆鍾淑慧結婚22年,恩愛如昔,早排仲經常夫妻檔現身公開場合,當眾放閃!而尋日,原來係鍾淑慧53歲生日,身為老公嘅吳岱融就Sweet爆為老婆慶祝,又買蛋糕又買花,仲送埋肉嘴,而另一亮點就係鍾淑慧嘅靚樣,咁多年都Keep得勁好!

吳岱融喺微博上載咗幾張相,留言:「昨天4月4號是我的太太的生日 祝願她永遠開開心心身體健康 I love you dear.」兩人恩愛咀嘴時,有個小妹妹搞笑攝鏡,畫面有趣!而53歲嘅鍾淑慧淡妝接近素顏上陣,但皮膚白滑,樣貌同年歲完全不符合呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!