掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

醫生開放鬆神經藥 吳綺莉指卓林冇咩嘢 __,卓林,吳綺莉,吳卓林,

呢日吳綺莉去咗Shopping。藝人吳綺莉最近與女兒吳卓林關係陷入僵局,日前吳卓林更送往銅鑼灣一間私家醫院留醫,情況令人擔心。今晨11時半左右,戴住口 ...


呢日吳綺莉去咗Shopping。

藝人吳綺莉最近與女兒吳卓林關係陷入僵局,日前吳卓林更送往銅鑼灣一間私家醫院留醫,情況令人擔心。今晨11時半左右,戴住口罩的吳綺莉帶住外藉傭工,從大坑寓所出發,駕駛其黑色七人車到白建時道一間超級市場購物。吳綺莉落車時,被問到是否買東西給吳卓林時,面容憔悴的她即答謂:「唔係呀,屋企乜都冇。」但問到今日會否搵女兒時,她則未有回答,只答謂:「辛苦哂,個女冇事,OK,真係辛苦哂。」又請求記者不要跟她到超市裏面。

拿着物品的吳綺莉在12時左右離開超市,記者再問及其女兒時,她即雙手合十兼微微鞠躬答謂:「真係唔好意思,個女乜事都冇,OK,我走喇!(卓林幾時出院?)好快㗎喇!」與傭工上車後,她即駕車返回寓所。落車回寓所時,她無奈地唉了一聲,然後抽住家用品的她被問到身體狀況後即謂:「吓?邊個?(你。)我身體?食緊中藥囉!(要再睇醫生?)我咪就係睇中醫囉!(要覆診?)遲啲囉,另外都有朋友醫生畀啲放鬆神經(藥),我畀你哋(記者)搞到幾緊張,其實冇事、好小事,畀我抖抖,唔該。」閂大閘前,她被再被問到今日會否探女兒,她終於肯答:「會,其實冇乜嘢,唔該晒。」語畢後隨即步上樓梯回家。

另外,在吳綺莉於超市期間,停車場保安報警驅趕記者,擾攘一輪,警察經了解後,最後相安無事。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!