掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

劉佩玥讚襯到絕 __,劉佩玥,

劉佩玥(左)與陳瀅均指何雁詩與鄭俊弘傾得埋。
劉佩玥讚襯到絕何雁詩在圈中好姊妹甚多,對於她與鄭俊弘(Fred)秘密撻着,一眾閨蜜口徑一致,齊齊為好友護航保愛苗,指兩人只是好友關係。前日與兩人食te ...


劉佩玥讚襯到絕

何雁詩在圈中好姊妹甚多,對於她與鄭俊弘(Fred)秘密撻着,一眾閨蜜口徑一致,齊齊為好友護航保愛苗,指兩人只是好友關係。前日與兩人食tea的賴慰玲說:「佢兩個不嬲好friend,我同佢哋各自又係好朋友,成日話去郊遊,尋(前)日去咗大自然cafe下午茶,好普通咋,唔覺有咩特別喎!」

曾與何雁詩合作《四個女仔三個BAR》的劉佩玥笑指,何雁詩與Fred在最近的MV中非常合襯,但現實中只是好友:「佢咁大個女,呢啲直接問番佢(何雁詩鍾意咩類型男仔?)冇特別咩type喎,最緊要令佢開心幸福。我大佢少少,會睇住佢同支持佢。」早前與何雁詩孖住旅行的陳瀅則表示曾見過Fred多次:「好朋友啫,佢哋同一間公司,幾傾得埋咁囉。」


鍾意就快D Share啦!