掃呢頁CODE去手機

2017年4月5日 星期三

【韓流】唔係智孝 Gary宣佈今日結婚:老婆係圈外人 __,智孝,宋智孝,

「周一情侶」真係已成過去韓國綜藝節目《RunningMan》前成員Gary今日突然宣佈結婚,而老婆唔係「周一情侶」宋智孝,而係圈外人。現年39歲嘅Ga ...


「周一情侶」真係已成過去

韓國綜藝節目《Running Man》前成員Gary今日突然宣佈結婚,而老婆唔係「周一情侶」宋智孝,而係圈外人。現年39歲嘅Gary今日下晝於Instagram公開婚訊,表示:「我今日與心愛嘅人訂下婚約。我哋唔會另外舉行婚禮,透過2人嘅口頭約定成為夫婦。我太太係圈外人,瞬間就捉住咗我嘅靈魂。咁突然嘅消息可能會嚇到大家,但希望你哋都可以以愉快嘅心嚟祝福我哋。我會一直幸福下去。」Gary全文中冇提到自己同太太係點認識,對於太太嘅一切都保密。

《蘋果》第十二屆金話梅電影選舉(Golden Plum)又嚟喇!由今日起,請在以下網址(http://campaign.appledaily.com/goldenplum2017 )投票,選出心目中的爛片之霸,截止日期係4月6日,賽果將於香港電影金像獎舉行前夕(4月8日)揭曉。


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!