網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月11日 星期二

【本土抬頭】「賽果反映向政府說不」 __,

【本土抬頭】「賽果反映向政府說不」娛樂要聞金像獎頒獎禮落幕,賽果反映本土意識抬頭,影評人皮亞(圖)昨在電話中認同這個趨勢:「幾年前已開始,一啲本土成份 ...


【本土抬頭】

「賽果反映向政府說不」

娛樂要聞


金像獎頒獎禮落幕,賽果反映本土意識抬頭,影評人皮亞(圖)昨在電話中認同這個趨勢:「幾年前已開始,一啲本土成份嘅電影,近一兩年受觀眾關心,同成個社會、政治氣候有關係。」

去年最佳電影《十年》就是指標,今年的《樹大招風》本質跟《十年》接近,同是涉及政治社會情節,令電影無法在內地上映。《樹》片跟90年代的大賊片有別,他說:「完全脫離一貫賊王戲模式,係導演或編劇透過大賊題材表達對社會關注。呢種電影誕生,同社會氛圍掛鈎。」他謂去年電影集體趨勢,是想透過電影反映對社會的不滿:「賽果反映電影人向政府同社會氛圍say no,當然唔可以抹煞(得獎)電影嘅質素。選特首我哋冇得選,選乜都冇得選,金像獎我都有一票,投出自己嗰一票。」

採訪:何永寧


鍾意就快D Share啦!