網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年4月11日 星期二

《流星花園》重拍!邊個做主角呢? __,

大家期唔期待呢?台灣女星徐熙媛(大S)當年憑一套《流星花園》飾演杉菜一角而紅遍中港台,仲同呢套劇嘅監製柴智屏成為好朋友,相隔16年,大S同柴智屏仲不時 ...


大家期唔期待呢?

台灣女星徐熙媛(大S)當年憑一套《流星花園》飾演杉菜一角而紅遍中港台,仲同呢套劇嘅監製柴智屏成為好朋友,相隔16年,大S同柴智屏仲不時相聚,呢日兩位都將聚會時影嘅合照放上網,柴智屏留言話:「2001年4月12日,16年前《流星花園》開播,是一個美麗夢想的開始,親愛的熙媛@大S 謝謝你一如16年前陪伴著(着)我,並送上美好祝福!是!《流星花園》要重拍了!全新屬於你們青春的《流星花園》#流星花園重拍##杉菜就是打不倒的雜草精神##流星花園16年#」

當年呢套偶像劇大受歡迎,依家宣布重拍,大S都表現得好興奮,雖然柴智屏未有透露大S會唔會做番杉菜一角,大S亦都冇提及,但佢都好開心咁留言話:「一個閃光,流星花園已經16年了!杉菜都是兩個孩子的媽了!跟柴姊 @柴智屏Angie 聊聊往事很有感覺⋯她明知道我是老實人,還跟我說了個秘密等她自己告訴各位吧。」《流星花園》重拍,唔知會搵咩人做F4呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!