網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月13日 星期六

鄧穎芝「咖喱仔」上身 射3分波再膺MVP __,鄧穎芝,

Vangie今年冧莊MVP。歌手鄧穎芝(Vangie)出席「Panasonic學界籃球邀請賽2017」,狀態大勇的她無懼甲一籃男球員多次剷籃得分,愈打 ...


Vangie今年冧莊MVP。

歌手鄧穎芝(Vangie)出席「Panasonic學界籃球邀請賽2017」,狀態大勇的她無懼甲一籃男球員多次剷籃得分,愈打愈有手感,她更「咖喱仔」(NBA球星居里)上身,成功投入三球3分波,帶領球隊勝出,獨取15分的她更成為MVP(最有價值球員)。

承認有男朋友

由於Vangie去年有份參加此賽事,當時以16分捧走MVP,對於今年再度冧莊,她謙虛說:「好開心,好好玩,不過初時手風唔係咁順,之後入咗幾球先有番信心。」問到心儀對象有否到場為她打氣?Vangie大方透露戀愛中:「有一個發展中嘅圈外男朋友,大家都了解中。(會公開?)未得住,穩定啲先啦。」近年操得一身肌肉的Vangie承認不時與男友一齊做運動,她說:「佢鍾意打網球,不過都有教佢打籃球,平時我哋都係拍拖做運動。」

---------------------

東網已全面支援360影片及相片,讓你全方位睇盡新聞大事,恍如置身現場,立即登入東網360網頁: http://on.cc/360/

如仍未更新東網App,請按此連結收睇360影片:

https://goo.gl/gFp2PR


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!