網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月13日 星期六

羅敏莊一諗要做星媽即刻嗌怕怕 __,羅敏莊,

羅敏莊話囡囡好鍾意表演。藝人羅敏莊出席童星選拔活動,透露囡囡很愛表演:「佢近排做啲技巧嘅嘢,我估佢想學體操,佢喺床到打筋斗,試過用腳夾住公仔再起番身, ...


羅敏莊話囡囡好鍾意表演。

藝人羅敏莊出席童星選拔活動,透露囡囡很愛表演:「佢近排做啲技巧嘅嘢,我估佢想學體操,佢喺床到打筋斗,試過用腳夾住公仔再起番身,我估可能係因為我帶過佢睇馬戲團嘅女仔做軟骨功,佢喺屋企自己學,所以我諗係時候帶佢學體操,佢本身又係比較活潑。」她笑言老公晚晚都同囡囡玩引體上升。她亦謂囡囡愛唱歌跳舞,又愛玩體操,笑言可以與囡囡組隊組合「母女花」。問到可會有興趣畀囡囡做童星?她謂:「暫時未有人搵,不過唔係我有冇興趣,而係我個女有冇興趣,要小朋友出台好難搞,佢哋可能明明之前應承晒,但臨上台就唔制,所以做星媽其實都唔簡單,我唔係好敢。」

講到明日母親節,她謂今晚會跟一班親戚朋友與媽咪慶祝:「我哋包咗間細餐廳開party,聽講係男人畀錢,女人唔使畀。(囡囡有冇送咩禮物畀你?)佢好似整左條類似頸鍊嘅物體畀我,但佢畀完我睇之後就自己戴住行開咗,冇送畀我,不過佢依家先得4歲,所以係我哋同媽媽慶祝多啲,唔係好奢望佢同我慶祝,反而尋日似兒童節,同佢玩左成日。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!