網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月13日 星期六

未知仔定女!麥雅緻宣布懷第二胎 __,麥雅緻,

真係恭喜晒呀!藝人麥雅緻帶同囡囡小豆今午出席母親節活動,丈夫張頴康到場打點,原來麥雅緻懷上第二胎,預產期今年10月尾。一家三口開心迎接小生命到來,談到 ...


真係恭喜晒呀!

藝人麥雅緻帶同囡囡小豆今午出席母親節活動,丈夫張頴康到場打點,原來麥雅緻懷上第二胎,預產期今年10月尾。一家三口開心迎接小生命到來,談到腹中磈肉性別,麥雅緻表示:「真係未知道,老公就想生多個女。(小豆知道就嚟做家姐?)知,佢一時話BB係細佬,一時又想話要妹妹,比較飄忽。」

佗B 4個月

仍腳踏高跟鞋的麥雅緻坦言今胎害喜情況比上胎嚴重,兩夫妻指曾出席活動遲大到,實質是麥雅緻狂嘔:「當時又唔講得比大家知,好似陀得唔係好穩咁,依家4個月都知唔瞞得嘞。(生埋呢胎收工?)係,如果冇意外嘅話。」麥雅緻表示懷孕至今胖了不夠10磅,屆時會跟上胎一樣,選擇剖腹生產。

去醫院陪老婆瞓

問到張頴康是否因BB關係,工作運愈來愈旺,他笑答:「又唔可以咁講,總之好嘢話係因為佢囉,咁都要努力搵錢供書教學。(生得請假陪老婆?)生小豆時攞得1日假,我收工去醫院瞓陪佢,不過佢唔係好理我,淨係掛住餵奶,我諗今次都會去醫院瞓陪佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!