掃呢頁CODE去手機

2017年5月4日 星期四

「孔太」機會嚟喇!孔劉香港攻略 __,

孔太們一定要睇呀~韓劇《鬼怪》男神孔劉處男訪港,Fans當然引頸以待,想零距同孔劉打個招呼,又或者Selfie影合照,真係要講句「飛雲!機會嚟喇!」不 ...


孔太們一定要睇呀~

韓劇《鬼怪》男神孔劉處男訪港,Fans當然引頸以待,想零距同孔劉打個招呼,又或者Selfie影合照,真係要講句「飛雲!機會嚟喇!」不過,問題係點先可以容易撞到Oppa呢?以下攻略應該可以幫到身為「孔太」嘅你。

攻略一.酒店

今次孔劉會入住紅磡嘅Kerry Hotel,睇番天文台天氣預測,嚟緊呢幾日都可能落雨,Oppa份人又唔咁鍾意周圍去,酒店碰運氣絕對係最佳選擇。而孔劉聽日(5月5日)下午兩點就會喺埋酒店開見面會記招,見到佢機會就更大啦。

攻略二.亞博

孔劉今次香港之旅重中之重,當然係後日星期六(5月6日)晚七點,假亞博舉行嘅Fans見面會,Oppa一定會預早到場綵排,而會場外仲有紀念品作慈善義賣,買唔到飛嘅都可以到亞博博一博,以Oppa親民性格,話唔定出嚟同大家打呼,順便宣傳義賣活動呢!

攻略三.老蘭

雖然話孔劉唔太鍾意被追訪,但既然嚟到香港,落蘭桂坊感受香港嗰份華洋共冶一爐嘅氣息也是常識吧!Oppa又話唔定去食埋辣蟹,隊吓地道點心,真係隨時有驚喜。

攻略四.機場

Oppa如冇意外星期日(5月7日)下午就離開香港,把握最後機會去見孔劉啦,真係好唔捨得你呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!