掃呢頁CODE去手機

2017年5月4日 星期四

露埋波邊!張振朗陳瀅床戰玩胸壓 __,陳瀅,張振朗,

噢噢噢!藝人陳瀅(Jeannie)與張振朗在劇集《全職沒女》中歷盡離合,在明晚的大結局將會上演一場身貼身肉緊床戲,張振朗巨胸壓住穿上喱士吊帶裙的Jea ...


噢噢噢!

藝人陳瀅(Jeannie)與張振朗在劇集《全職沒女》中歷盡離合,在明晚的大結局將會上演一場身貼身肉緊床戲,張振朗巨胸壓住穿上喱士吊帶裙的Jeannie,場面香艷!Jeannie接受東網訪問,指拍攝時二人不算太熟而感尷尬,事後振朗竟向她表示「唔小心整到佢」,聽到後勁尷尬!講到在劇中頻頻性感演出,Jeannie指今次是最性感一次,曾在寫真中全裸上陣的她說:「同演出係兩樣嘢,寫真係晒美感,今次係透過服裝同姿勢去嘗試性感。」

講到張振朗頻頻晒Body,由首集裸泳到結局演床戲,Jeannie爆料指振朗在拍攝時經常當眾換衫,笑言:「應該要對自己身形負責吓!」曾被振朗寸要減肥的Jeannie,更反擊對方沒有吸引力:「佢唔着衫出咗名佢身形?可以再弗啲囉!仲話我肥喎,我就覺佢太瘦,男仔起碼要大隻過我,佢反而要谷脹啲先夠Man!」二人互轟對方身材,Jeannie笑指振朗拍攝時其實好紳士,要替對方加加分:「其實佢仲尷尬過我,又驚我會唔舒服,其實佢都算靚仔,要讚番吓佢!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!