網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月10日 星期三

黎諾懿封個仔做陀地雞 唔夠混血種優質 __,黎諾懿,

馬壯真係認輸?藝人「馬壯」黎諾懿(馬壯)與被譽為「地表最帥數學教授」、現年28歲的意大利型仔博士博塞利(),一同出席「大家樂XSegafredo全新概 ...


馬壯真係認輸?

藝人「馬壯」黎諾懿(馬壯)與被譽為「地表最帥數學教授」、現年28歲的意大利型仔博士博塞利(),一同出席「大家樂XSegafredo全新概念餐廳」開幕活動及拍廣告,日前馬壯在社交網站拍攝短片,向博塞利挑機,更將寶貝仔「小春雞」擺上枱,合力對付人氣博塞利。

他受訪時否認挑機:「其實我本身冇乜留意佢,係大會將佢嘅相傳畀我睇,仲要係最大隻嗰啲相,睇埋佢學歷唔知碩士定博士,佢讀多我一世書呀,點會挑機?(你有小春雞嘛? )好似話佢同麥明詩有嘢,如果佢哋有機會,咁生個混血BB都會好靚,就會贏小春雞,我嗰隻始終係陀地雞,哈哈!(你話高佢1cm?)咁人哋後生嘛,我驚而家唔知自己會唔會縮水,同埋拍劇拍得多可能啲關節軟骨會蝕,又縮幾cm。」問到即將來臨的母親節如何獎勵剛生BB的太太?他被記者提醒才驚覺今天是「小春雞」的滿月,透露太太因為開到仍在坐月,知道太太很想吃壽司和生果,希望快些到三個月就帶太太吃好西,又謂計劃囝囝一歲才會擺周歲宴。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!