網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月3日 星期三

名人:霍啟剛話囡囡似媽媽咁靚 __,霍啟剛,

霍啟剛指女兒霍中妍(小圓圖左)個樣好似媽媽朱玲玲咁靚。綜合格鬥高手徐曉冬上月以約10秒KO太極拳師魏雷,引起哄動。今日霍啟剛任兒童武術大賽嘉賓,他透露 ...


霍啟剛指女兒霍中妍(小圓圖左)個樣好似媽媽朱玲玲咁靚。

綜合格鬥高手徐曉冬上月以約10秒KO太極拳師魏雷,引起哄動。今日霍啟剛任兒童武術大賽嘉賓,他透露15歲在北京學過詠春,亦有留意該事件,他直言無論任何比賽都要有體育精神,輸贏都要尊重對手:「唔指係武術,贏咗高調唱對手,唔知佢有咩目的。(佢踩李小龍?)練武大家都知背後包含中國文化優良文化、思想同理念。以我所知打得叻愈唔會去打人同格鬥。」他呼籲網民不要抽水及炒作,因為不知對方有何目的。他續說武術有好多門派,有比較高低,但都要尊重,提到連武打巨星亦李連杰號召武林捍衞太極拳,他表示不評論,因為不知道背景。

提到會否讓囝囝霍中曦學武術?他表示:「可能會,依家細啲,因為好特別,強身健體,學武德。」提到上月出世的囡囡霍中妍,他表示:「OK,媽媽同囡囡都休息緊,第二個有經驗,熟手,第一個唔係好識。(似邊個,似媽媽咁靚?)係,或者似我媽媽(朱玲玲)咁靚。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!