網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月11日 星期四

王浩信爆肌「裸」你命 唐詩詠勁冧 __,王浩信,唐詩詠,

王浩信又晒肌?點忍呀?無綫劇《不懂撒嬌的女人》中,王浩信又在晒肌!劇情講到他趁唐詩詠上班,他就回家浸泡泡浴,不過唐詩詠就突然折返,更入洗手間去廁所,期 ...


王浩信又晒肌?點忍呀?

無綫劇《不懂撒嬌的女人》中,王浩信又在晒肌!劇情講到他趁唐詩詠上班,他就回家浸泡泡浴,不過唐詩詠就突然折返,更入洗手間去廁所,期間與友人傳訊息時,就幫王浩信講好說話,令王浩信甜在心頭,未幾詩詠發現對方亦在浴室,於是急急腳着裙起身走人,更露出底褲邊晒另類性感!

結果被王浩信見到她未有拉好裙鍊,他就用毛巾包住下身追出去想提對方拉好,更上演赤裸上身、用毛巾包下身跑街追小巴的戲碼,大晒肌肉的他邊跑邊大叫:「Cherry!你條拉鍊呀!」詠詩就大叫:「我整好咗喇!」更甜絲絲繼續坐小巴。此時,王浩信跑跑下毛巾突然掉下,但他仍然大叫:「我蝕唔緊要呀,最重要你唔好蝕呀!」暖男形象冧死人!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!