網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年5月15日 星期一

碧咸七千萬買島氹妻? Victoria襲港巡舖做直播 __,碧咸,

Victoria來港巡視業務。
碧咸七千萬買島氹妻?Victoria襲港巡舖做直播「碧咸嫂」VictoriaBeckham昨日襲港,轉裝後即到自家品牌店舖巡舖,全程勁Cool未有回應 ...


碧咸七千萬買島氹妻? Victoria襲港巡舖做直播

「碧咸嫂」Victoria Beckham昨日襲港,轉裝後即到自家品牌店舖巡舖,全程勁Cool未有回應記者問題,及後在店內進行fb直播訪問即變「開籠雀」,吸引逾2,500粉絲睇直播兼派Like,門外亦有大批粉絲撐場,人氣爆燈!

雖似「Mall姐」般的工作狂,但Victoria講明再忙都不忘家庭,與老公有協議不會同時外出工作,講到母親節,她亦分享被仔女的小手作冧爆:「布魯克林(大仔)依家已經有啲過咗寫卡仔嘅時候,但夏柏(孻女)就係嗰個年紀,差唔多6歲,佢好愛返學同寫作,好鍾意寫信畀我,上面話:『媽咪你係我最好嘅朋友,我好愛你。』」一向Cool爆的她亦忍不住甜笑,更自言愛來港正因這裏有強烈家庭感!

完成訪問後,她戴超回復Chok樣離場,行程緊密的她今早會落舖出席VIP活動,下午轉到與溥儀眼鏡合作的Pop Up Store活動,緊接再飛上海。

此外,日前傳碧咸有意以約7,000萬港元於加勒比海買私人小島,送給老婆賀相戀20周年,知情人士則指傳聞為流料。


鍾意就快D Share啦!