掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

波叔膚淺對膚淺 [壹週刊 - 1421 - 財經] __,波叔,陳茂波,M1,

陳茂波所屬的香港會計師公會,行內人謔稱為華人會計師公會,專門服侍中小企老細。中環人語波叔膚淺對膚淺財爺陳茂波(波叔)兩度反駁穆迪(Moody's)調低 ...


陳茂波所屬的香港會計師公會,行內人謔稱為華人會計師公會,專門服侍中小企老細。

中環人語

波叔膚淺對膚淺

財爺陳茂波(波叔)兩度反駁穆迪( Moody's)調低香港評級,大概話祖國經濟強大,香港又衰得去邊云云,插穆迪理據膚淺咁話,其實被評級機構 down grade,作為國際金融中心影響層面深遠,波叔雖然都係專業會計師,但此舉暴露其膚淺一面,他非 Big Four出身,所屬的香港會計師公會,俗稱華人會計師公會,專門接中、小企生意,波叔可能慣咗服侍中、小、微企老闆,一時間適應唔來以此思維來說話;中、小企有乜幾何發債籌錢,唔搵穆迪或標普等評級機構為發債做評級,都幾難有投資者落疊, rating一跌,債價息口都受影響;香港係國際金融中心,雖然唔少國內企業發債都冇 rating,一樣有銀行買,但此乃閂埋門自己友打麻雀抽水伎倆而已!

九七年金融風暴,穆迪將香港評級下調,時任財政司的曾蔭權曾以「二流分析員」作回應,但阻不了金融危機的發生。

John Moody於一九○○年創立穆迪投資服務,因一九○六年睇準經濟危機及早提出警告而名噪一時,他於五○年去世,但至今威力尚在。

李寶安睇晒 TVB

TVB早前提出回購股票方案有阻滯後,仲被踢爆來自大陸的黎瑞剛才是終極大股東,涉違反廣播條例,接住主席殼王陳國強又墜機執番條命仔,在此多事之秋,公司有乜風吹草動都會搞到人心惶惶, Big Four會計佬出身的行政總裁李寶安聽講進一步控制 TVB營業部,呢個部門本來係由老臣子鄭善強( S.K)揸旗,以往坐鎮銅鑼灣禮頓道,家陣都要搬返將軍澳電視城坐七樓,李寶安又引入亞視的 David徐及謝偉光出任助理總經理,以接手營業部,此舉令人推測是架空 S.K的布局,不過李寶安有 track record,在林伯掌管亞視期間曾令亞視轉虧為盈,即使林建岳高價買富麗華酒店一役弄致債台高築,都發揮其鍊數本色減債救亡得而保命,今鋪可謂英雄有用武之地。

鄭善強(右)是 TVB營業部老臣子,本來坐鎮銅鑼灣禮頓道,現被調返將軍澳電視城七樓。

李寶安

鄭善強

中環寸嘴 拒絕被四叔「包」起個場

楊國佳

返溫哥華 Factory Outlet𥄫吓逛吓。

工廈大王楊耀松長子,八十年代往北美洲開山劈石,做一帶一路先頭部隊,自比為星仔變星爺前冇人懂欣賞其無厘頭文化,廿年後終於領略當中奧妙,與粉絲分享在北美洲各路人士交手經歷,絕不老點。

返去溫哥華打個白鴿轉,臨走前梗係去前遠東交易所飲食部大佬——海棠酒家搵「棠叔」食番餐清清哋嘅順德手勢。吖,咁啱俾我撞到玄學大師蘇民峰,佢都懂得去溫哥華有山有水吸吸靈氣,又「奶」架步,識得走嚟搵「棠叔」搵食。有時食幾多著幾多整定,四叔李兆基想嚟食,棠叔怕地方細招呼唔到,而拒絕被「包」個場,皆因四叔子孫保鑣眾多,加埋其世姪,溫哥華僑領湯馬仕馮(馮景禧長子馮永發),一大棚人㗎!

返到港,開雪櫃飲支日本仔「神能水」,嘩,真係咁×清涼,仲正過我返加拿大飲嘅冰川水,呢支嘢係有條友醒我,話成三百幾蚊一支,加埋運費成八嚿水,真係一支水都講功架。條友仲話好難先至班得到,因為貨唔多,唔好以為有錢就買得到,初時仲以為係乜鬼傳銷伎倆,搵人 check過又唔係,有時乜都要試吓,但飲上癮唔知點搞,我都幫你唔到

記得我老頭子講,六十年代帶過唔少當時仲未係猛人嘅朋友,去日本歎男女共浴溫泉,如果唔係又點會有條友醒我支水呢啲回報吖!

海棠海鮮酒家位於溫哥華 Richmond的 Johnson Centre。

蘇師傅識嘢,去海棠搵「棠叔」食順德菜。

呢支水來自日本愛知縣土佐養生園,兩公升計埋運費成八嚿水港銀!

靚酒+股票=夢寐以求飯局

呢排富豪飯局,唔係講食得有幾「貴」,而係要有台型,請到位 Master of Wine——葡萄酒大師傍住教飲靚酒,邊講邊食此為之高尚情操也,要獲此資格殊不容易,自一九五五年起全球得 358名人士考獲此資格,香港只得兩名,包括是全亞洲首位女性獲 Master of Wine資格的美籍韓裔 Jeannie Cho Lee(李志延)這酒界大紅人,近排因主持一個靚酒電視節目而人氣急升,愛酒之人都想與她飯局品酒,而 Jeannie Cho Lee的老公 Lee Joseph B,就是美銀美林亞洲股票銷售部阿頭,兩夫婦簡直係 perfect match,一餐飯局美酒加埋靚股票,成為城中大客夢寐以求飯局。

李志延畢業於英國牛津大學及美國哈佛大學,九四年定居香港,○八年考獲 Master of Wine( MW)資格,現時為止香港只有兩人獲 MW,另一人是 Debra Meiburg。

李志延丈夫 Lee Joseph B是美銀美林亞洲股票銷售部的主管,曾效力高盛及瑞銀。


鍾意就快D Share啦!