掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

謝霆鋒:父親節大禮!霆鋒贈爸爸8,500萬豪宅 __,霆鋒,謝霆鋒,

真係大禮喇!父親節將至,孝順仔女都會花心思送禮報親恩,向來孝順的謝霆鋒今年的父親節禮物特別大份,以8,500萬港元購入淺水灣道低密度住宅怡峰一個望海景 ...


真係大禮喇!

父親節將至,孝順仔女都會花心思送禮報親恩,向來孝順的謝霆鋒今年的父親節禮物特別大份,以8,500萬港元購入淺水灣道低密度住宅怡峰一個望海景單位,送給年屆80歲的謝賢,單位實用面積約1,939方呎,為兩房兩廳連一個套房間格,實用呎價約4.38萬元。土地註冊處資料顯示,該單位易手買家為謝家鈺(Tse Ka Yuk Patrick),與謝賢的原名相同!

Mani:十成十霆鋒送!

東網向霆鋒經理人霍汶希(Mani)求證霆鋒是否買豪宅贈予四哥?Mani說:「佢唔會回應,不過據知呢層樓十成十都係佢送喇!霆鋒一向好孝順,前幾年買咗500萬嘅勞斯萊斯畀爹哋,佢又知道四哥鍾意望海,所以送呢個有海景嘅單位都唔出奇!」東網再致電謝賢恭喜,雖然屬開心事,但他保持一貫低調,認為不需要張揚:「咩喜訊?使咩張揚!(真係買咗呢個單位?)係又點?唔係又點?(係咪想買個大嘅單位,可以同家人食飯都闊落啲?)唔好再問」隨即收線。

霆鋒揸5億物業

投資有道的霆鋒手執市值約5億元物業,年前更成為中環擺花街舖王,早年他出售謝賢居住多年的金徽閣單位,淨賺2,000萬,其後為父親物色安樂窩,安排他入住月租10多萬元的半山豪宅陽明山莊,至最近終再扑槌購入淺水灣海景豪宅氹老父,認真大手筆!除了住屋,霆鋒年前亦豪花500萬元買入黑色勞斯萊斯名車送給謝賢代步,又以20多萬元投得「RR4」車牌,以配合四哥之名,再聘請司機接載出入,窩心爆燈,絕對是圈中超級孝順仔!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!