掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

出櫃後首度專訪 未正式搞離婚 黎明詩:都半百喇,希望做返自己 伴侶 Kelly:愛埋心底 30年 [壹週刊 - 1421] __,Kelly,黎明詩,黎明,陳慧琳,M1,

探熱針出櫃後首度專訪 未正式搞離婚 黎明詩:都半百喇,希望做返自己 伴侶Kelly:愛埋心底30年今年50歲、90年代玉女歌手黎明詩(Stephani ...


探熱針

出櫃後首度專訪 未正式搞離婚 黎明詩:都半百喇,希望做返自己 伴侶 Kelly:愛埋心底 30年

今年 50歲、 90年代玉女歌手黎明詩( Stephanie),日前孖同性密友 Kelly出席活動並大方承認出櫃。 95年淡出樂壇, 97年與銀行家男友結婚, 04年婚姻亮紅燈,經歷了幾年人生低潮的 Stephanie,感恩當時身邊有家人及好朋友支持,撐過低潮,前年 Stephanie重遇三十多年前在英國讀書認識的 Kelly,原來對方一直將愛埋在心底多年,令二人由朋友變成密友。仍未正式搞離婚手續的 Stephanie:都半百喇,希望做番自己。

屋企人支持

久休復出的黎明詩身形圓潤,笑起來仍然很甜美,五十歲還帶點少女味,剛宣布出櫃,爽朗的 Stephanie有問必答,關於另一半 Kelly,她說:「兩年喇,好好朋友然後再好啲,佢好支持同鼓勵我,好多正能量。最緊要生活開心,自己都半百喇,梗係希望做番自己,身邊有好多朋友對我好好,好感恩,屋企人都好支持我。」 Stephanie說。

出身玉女歌手的 Stephanie,當年著三點式泳衣出鏡,已經相當大膽。

Stephanie出道時愛作日本妹打扮,跟鄭秀文有幾分相似。

成日喊成日飲酒

九五年淡出後, Stephanie與銀行家男友於九七年結婚,婚後做過保險經紀,她說:「做過兩年保險,但都唔係咁適合,可能我唔係咁識主動去 social,有個舊同學叫我試吓做,後來佢轉去第二間公司,我就唔做喇。」冇做保險後, Stephanie做回全職主婦,每天都是打掃家務、煮飯,直至○四年,婚姻出現危機,對她造成打擊,跌落人生谷底。「最低潮時成班朋友陪我,當時都好唔開心,成日喊,成日飲酒唔食嘢,嗰陣時好瘦!會問自己點解搞成咁,又會問佢點解會咁,都搵唔到個答案。我前夫個人好好,只係大家唔識得互相了解。」○四年婚姻出現問題,直到現在還未正式搞離婚,拖拉十多年,最終雙方都是決定離婚。「未正式去搞,但係講咗,即將會做。」 Stephanie說。

那些年,孖辮妹就是 Stephanie,而同期歌手有郭秀雲、吳國敬和許秋怡。

跟劉德華合作過電影《人海孤鴻》,戲中更有嘴嘴場面。

老公知情

Stephanie跟銀行家丈夫離婚,但二人再見亦是朋友,她會向對方講自己近況。

據了解, Stephanie未重遇 Kelly時,已開始跟老公分居,二人至今仍是朋友,所以,轉了性向及有了新伴侶 Kelly,她向他坦白。「我同 Kelly一齊,有話俾佢聽,佢都平常心嘅,分開係因為兩個人之間一直都有問題,只不過一路冇去解決,大家擺喺心度唔拎出嚟講,生活上冇溝通嗰啲問題,一直積聚。」事過境遷,現在的 Stephanie只希望生活開心,這樣已經心滿意足。

心裡一直有黎明詩

Stephanie大方講戀情, Kelly亦表白對另一半有份情意結,埋在心底三十年,她說:「其實我嗰陣喺英國讀書(三十年前),佢喺唐人街都頗出名,好多同學都會去佢媽咪間越南餐廳食嘢,其實係特登過去望吓佢,當時心中已經有呢個女仔,之後佢返咗嚟做歌手,個心一路都有呢個人。」

兩年前再遇 Kelly,二人由朋友變為密友,未變圓潤的 Stephanie依然清秀。

上年生日, Kelly特登為她搞了生日 P,並以「男人打扮」為服裝主題。

Stephanie自言在人生低潮時,幸得一班朋友支持渡過難關。

請無綫食檸檬

由薛家燕、黎小田、曹永廉及湯寶如合作主持的音樂節目《流行經典 50年》,大受樂迷歡迎。

無綫食老本的懷舊音樂節目《流行經典 50年》,搵來不少 80、 90年代歌手演出,好似黃翊、張立基、溫碧霞等都有俾面上節目。雖然唱完後人氣急升,無綫亦有向 Stephanie打主意,她卻未有應承:「係呀,但我覺得未準備好,因為我肥咗啲啦,減番清秀啲,到時再算。」

淡出 22年再上台

燦星製作聯合浙江衞視主辦的《中國新歌聲第二季香港賽區海選》日前在銅鑼灣 HMV舉行,請來 Stephanie擔任終極複賽評判及表演嘉賓,除 Kelly出現撐愛人場外,餅印妹妹黎杏心及弟弟都有到場支持,說到底,這個是 Stephanie淡出樂壇 22年後,首次在公開場合唱現場,她選了當年自己的熱播情歌《愛上不愛我的人》,好彩 Stephanie平日愛唱 K,訓練有素, keep住水準。

Stephanie感謝大會的邀請,她本來純粹做評判,之後大會幾番要求她演唱,最後,她選了自己當年的抒情慢歌《愛上不愛我的人》。

餅印妹妹黎杏心(箭嘴)與弟弟(白衣)齊到場支持家姐,可見他們的感情很好。

Stephanie上台演唱時,伴侶 Kelly全程在現場遙遠支持她,並拿手機攝錄。

燦星製作聯合浙江衞視主辦的《中國新歌聲第二季香港區海選》,日前已順利完成,當日,大會特別邀請黎明詩擔任評判及表演嘉賓。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

場地提供: HMV

化妝: Jan Chan@ Annie G

髮型: Will Yu@ The attic


鍾意就快D Share啦!