掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

【感情現暗湧?】王浩信有第二頭住家? 老婆YoYo呻老公唔返屋企瞓 __,王浩信,陳自瑤,YoYo,伍淑怡,

【新增回應】大台劇《不懂撒嬌的女人》周日播完大結局,全劇平均收視有24.3點,雖然不敵《親親我好媽》嘅25點收視,但已有傳大台打算開拍續集。《不懂撒嬌 ...


【新增回應】大台劇《不懂撒嬌的女人》周日播完大結局,全劇平均收視有24.3點,雖然不敵《親親我好媽》嘅25點收視,但已有傳大台打算開拍續集。《不懂撒嬌》劇中演員個個執到好籌,身價攀升。劇中深情專一被封為暖男嘅Saving王浩信,更憑劇成為下屆視帝大熱。「渠王」再加「Saving」,令王浩信事業攀上高峯,不過當旺嘅佢,日接日拍劇再加宣傳冇停手,見老婆陳自瑤(YoYo)同囡囡王靖喬嘅時間少之又少。今日有報道指同老公聚少離多嘅YoYo,近日就向友人狂呻,指老公少咗返屋企瞓,就算有時唔使開工都唔見人。而喺周日(上月28日)《不懂撒嬌》大結局宣傳活動後,王浩信俾人影到深夜揸車到將軍澳嘅維景灣畔,而並非返屋企日出康城,未有爭取時間同老婆見面,加上兩公婆對教女一事上一直有分歧,更試過因為咁而有頂撞,同時,有指YoYo同奶奶關係麻麻,所以唔會帶囡囡成日返男家。老公忙唔喺身邊,有咩事YoYo要一個人頂晒,搞到兩公婆感情最近現暗湧喎。Saving王浩信今日回覆傳媒時話:「沒事,只是近排真的太忙,少了時間回家而已,多謝關心」。

(資料圖片) (資料圖片) 15年YoYo同王浩信去外地旅遊,老公仔仲操刀幫老婆影水着。 (網上圖片)
(網上圖片) 舊年兩公婆去咗越南旅行,同樣王浩信都有幫老婆留倩影,不過今年老公太忙,YoYo話一家三口嘅旅行大計仲未兌現到。(網上圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!