掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

朱晨麗當街被調戲 袁偉豪英雄救美 __,袁偉豪,朱晨麗,

呢場戲講朱晨麗當街畀惡霸調戲。藝人袁偉豪(Ben)、朱晨麗和許家傑等在柴灣,拍攝無綫新劇《棟仁的時光》的英雄救美場面。戲中飾演惡霸的許家傑便帶同手下公 ...


呢場戲講朱晨麗當街畀惡霸調戲。

藝人袁偉豪(Ben)、朱晨麗和許家傑等在柴灣,拍攝無綫新劇《棟仁的時光》的英雄救美場面。戲中飾演惡霸的許家傑便帶同手下公然調戲朱晨麗,不但搶走朱晨麗手上的糖水並倒在其身上,更打算捉走朱晨麗為所欲為,幸好Ben及時出現制止並「出口術」救走朱朱。

追女唔靠外表

雖然Ben在訪問中自稱是「正義底」,但他坦言遇上類似情況會顧及自身安全:「睇情況啦,真實嘅話會有警察叔叔處理嘅!(你咁大隻可以頂住先!)大隻係攞嚟睇,唔係攞嚟頂!睇得唔打得!」提到有網友負評他的孿毛鬍鬚Look,他即笑指其中有人叫他剃鬚:「同埋個髮型都有影響,型得哋、Cam Cam哋、娘娘哋。(會追唔到女!)應該唔關髮型事!唔係睇外表嘅!」

試過被當街搭訕

而被糖水淋濕的朱晨麗就笑指自己濕到落腳,雖然有帶定備用上衣,但棋差一着帶漏替換的褲:「依家慘喇,冇得換,意料之外!」談到她在戲中被調戲,她即透露入行前試過被人當街搭訕:「佢話電話唔見咗,需要我個電話嚟打畀佢,知佢係想抄牌,我就話唔好意思,我冇帶電話,然後即刻走!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!