掃呢頁CODE去手機

2017年6月1日 星期四

囡囡正面相意外流出 吳若希鬧爆︰我冇呢啲 ON X朋友 __,吳若希,

哎呀!哎呀!吳若希的BB終於可以看到正面樣,不過這張正面相,不是由阿媽或者阿爸去PO,而係經朋友的IG漏出。朋友快過自己PO,吳若希唯有焗住在下午,P ...


哎呀! 哎呀! 吳若希的BB終於可以看到正面樣,不過這張正面相,不是由阿媽或者阿爸去PO,而係經朋友的IG漏出。

朋友快過自己PO,吳若希唯有焗住在下午,PO一家三口全家福。吳若希回覆傳媒的時候,還指BB的咀似自己,聽上去很高興似的,但吳若希表現到自己好不介意,實情係非常介意。

她更在其私人Facebook話︰「即係呢…影了別人BB的相,放在自己公開IG,為何不問一聲BB老母先?」之後仲落hastag話︰「真心燥、豬一樣的隊友」、「好彩不是我朋友」、「我冇呢D on x 朋友」。

這個錯手擺相的人,看來應該是他老公的朋友 。之後吳若希還在Fb,繼續鬧這位朋友︰「屎忽生上腦」、「喂!大佬用下腦都知,我咁多朋友嚟探完都冇相流出,佢一嚟就見街。」即是這樣,如果這位朋友是圈外人,又真的未必知道不要擺上網,或者別人都是太開心,一時錯手落tag,變相讓大家睇到。如果是無心之失,你如此生氣都無補於事。

今期娛頭 :

【忘恩負義】稱被騙全副身家 契姐出書揭陳松伶秘史

http://bit.ly/2shY0pB

今期封面 :

【動畫●封面●3億養廢柴】班子換血夢落空 阿爺焗林鄭循環再用

http://bit.ly/2qwgMgq


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!