掃呢頁CODE去手機

2017年6月13日 星期二

心噏!黃宇詩男友前妻爆喊揭露離婚真相 __,黃宇詩,

大家一齊聽吓來龍去脈…無綫節目《關你家事》昨日播出的一集請來黃宇詩男友Peter前妻陳小姐Cady、楊卓娜及敖嘉年等亮相。Cady剖白與前夫因「小三」 ...


大家一齊聽吓來龍去脈…

無綫節目《關你家事》昨日播出的一集請來黃宇詩男友Peter前妻陳小姐Cady、楊卓娜及敖嘉年等亮相。Cady剖白與前夫因「小三」入侵而令婚姻破裂,當中「小三」矛頭直指黃宇詩。

她稱自從二仔出世後,家庭出現經濟問題,故就報讀人生課程以改善夫妻關係,但就令前夫結識了小三。Cady稱於報紙報道上得知前夫與女方過從甚密,因而確認女方是第三者。她表示曾相約前夫面談溝通,但變成互相指摘對方的不是。Cady透露曾懷疑自己患上抑鬱,她哽咽表示當前夫離家後,她獨自照顧三位子女令她心力交瘁:「仔女都會問點解爸爸唔返嚟?我就叫佢哋問爸爸,因為我真係唔知點答。第一我唔係我前夫,我唔代表到佢,我亦驚答錯會影響佢哋嘅關係,我唔想因為自己同前夫嘅關係影響到三個小朋友對佢嘅睇法。就算點唔好,佢都係仔女嘅親生爸爸。」

Cady又淚灑當場地表示曾被仔女詢問會否與前夫復合:「當佢哋問我會唔會同爸爸復合,我答相信沒有可能,因為爸爸剛剛離開,可能過一段時間會返嚟。(仔女支持你? )二仔會抱着我,話無事嘅。」

講到其長女及二仔於今年卻選擇跟隨前夫生活?Cady表示仔女有反叛期,她稱曾與長女發生衝突,眼見拍拖的長女似乎重蹈自己的覆轍,令她相當擔心:「佢有地方copy我,我都擔心佢。」主持江美儀又問Cady會否擔心長女與二仔跟隨爸爸居住,會與小三相處得比她更融洽?Cady無奈說:「冇得驚。」同場楊卓娜聽到Cady的遭遇亦不禁落淚。

節目中提到Cady於半年前開始另一段感情,但小三卻向傳媒重提與Cady的舊事,更公開Cady及三位子女的照片,令Cady陷入情緒困擾。Cady被問到認為小三為何作出此舉,她就暗指黃宇詩「搏見報」:「作為藝人都想要有新聞,好嘅消息係新聞,唔好嘅消息都係新聞。要睇自己價值係咩位置,我(睇到)冇以前咁緊張,但都覺得受干擾,例如有電話會打嚟,我每一年都舊事重提。(影響仔女? )仔女都習慣。(覺得對方做新聞?)都唔到我理啦,都離咗婚,關我鬼事。」主持江美儀於節目尾聲又問到Cady會否曾對小三有報復之心?她直言曾打算報復:「曾幾何時真係有,會有。但真係要搵個聆聽者,可以幫你保密嘅人。」Cady最後又透過節目向已跟隨前夫生活的長女傳話:「如果過往媽咪講野令你受傷害,我再次講對唔住,令你釋懷也好,原諒我也好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!