掃呢頁CODE去手機

2017年6月13日 星期二

星級姊妹團送驚喜 王君馨冧爆嗌Sweet __,君馨,王君馨,

新娘始終係最靚嘅!現年31歲的藝人王君馨(Grace)昨日同圈外男友Daniel喺美國紐約舉行婚禮,圈中好姊妹鍾嘉欣、李亞男、衛蘭、裕美等專程飛往參加 ...


新娘始終係最靚嘅!

現年31歲的藝人王君馨(Grace)昨日同圈外男友Daniel喺美國紐約舉行婚禮,圈中好姊妹鍾嘉欣、李亞男、衛蘭、裕美等專程飛往參加!一班好姊妹仲同君馨準備咗唔少環節令個婚禮生色不少,包括有十分鐘嘅sharing,同埋加咗Rap歌祝賀新人,Grace都話佢哋Sweet!

呢個「星級姊妹團」真係個個靚!佢哋仲喺婚禮上面一齊攬住王君馨,呢個場面真係好感人!而因為王君馨冇大衿姐嘅關係,所以鍾嘉欣就兼任埋大衿姐,認真唔話得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!