網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月26日 星期一

【大女攬外籍男】「佢哋文化係咁」學友:講love you好似講bye-bye咁 __,學友,張學友,

歌神張學友同老婆羅美薇育有兩女,近日16歲大女瑤華(Zoe)疑情竇初開,同外籍靚仔Mathis傳緋聞,流出攬攬相,而Mathis喺facebook竟然 ...


歌神張學友同老婆羅美薇育有兩女,近日16歲大女瑤華(Zoe)疑情竇初開,同外籍靚仔Mathis傳緋聞,流出攬攬相,而Mathis喺facebook竟然自爆已婚,「老婆」又唔係Zoe,件事相當奇怪,Mathis先留言示愛「I love u so much」,Zoe又回覆「I love u more」,似係喺網上放閃(新聞連結:http://bit.ly/2sRsEaH)。歌神張學友噚日喺大陸太原舉行完個唱,今日坐早機返港,班機喺早上11點40分到,過咗半個鐘,學友約12點半步出機場,一個人孭住個背囊,佢戴上口罩、束住辮仔,表現從容不迫,面對在場十多位傳媒,學友似乎知傳媒想問一下,大女Zoe與外籍靚仔Mathis傳拍拖一事,學友主動同傳媒講:「不如我哋行埋一邊傾,唔好阻住啲人。」佢企定咗之後,先除下口罩讓在場嘅記者影相,學友話:「大家都係想講關於我大女嘅事,首先多謝大家關心,我當然有了解,亦都知道個男仔係讀另一間學校嘅學生,至於喺社交媒體上面見到佢(男仔)話結婚,其實係一個遊戲嚟囉,相信大家都可以想像得到,佢都係一個17、18歲嘅男仔,嚟緊都要升學,同埋個男仔同囡囡都唔係好熟嘅朋友。」講到囡囡喺相中攬住個外籍男仔影相,學友就話:「大家喺個男仔嘅facebook都見到呢張相,個男仔其實喺學生界都好出名,除咗係model,佢都有設計服裝,喺佢哋個朋友圈子中都幾出名。」學友指之前冇見過囡囡呢張相,不過見到傳媒咁講,就睇吓呢幅相都留言到句" I love u more",其實自己平時都係咁同個囡講,學友又話:「呢個係佢哋文化上面,佢哋通常都係咁講,講love you好似講bye-bye咁,對於我嚟講,就冇咩特別,因為我自己都係咁同個囡講。」學友又主動講行山嗰張相,嗰個男仔就係同囡囡同一間學校,巧合行山撞到就影張合照,學友代囡囡解釋:「而嗰張相好耐之前,我都見過。」

攝影:陳慧安 學友今日現身機場,對於大女瑤華攬外籍男,學友就話佢哋文化係咁樣。 學友話自己都有就呢件事,去了解一下。
話個男仔唔係同囡囡好熟。(網上圖片) 學友話佢哋講love you就好似講bye-bye咁,冇咩特別。(網上圖片) (網上圖片)
(網上圖片)

來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!