網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年6月26日 星期一

仙氣李若彤騷纖腰 VS Nicole烏身晒線 __,李若彤,

大家又LIKE邊個呢?《2017香港小姐競選》首輪面試不乏高質素參賽者,其中有「仙氣李若彤」之稱嘅KellyNg樣子標緻,笑容仲好甜美,佢今日喺社交網 ...


大家又LIKE邊個呢?

《2017香港小姐競選》首輪面試不乏高質素參賽者,其中有「仙氣李若彤」之稱嘅Kelly Ng樣子標緻,笑容仲好甜美,佢今日喺社交網上載一張遊船河嘅靚相,雖然佢唔係三點式上陣,但都隱約露出纖腰,加埋甜美笑容,都好煞食㗎!佢仲留言話:「Take every chance you get in life, because some things only happen once ❣(把握你人生中的每一個機會,因為有些事情只發生一次)」

而另一位靚女胡美貽(Nicole)就被譽為「白富美」,佢今日上載一張着住運動背心舉啞鈴嘅相,烏身時仲不經意淺露事業線,佢留言話:「Never give up (永不放棄)堅持就是勝利!」似乎想鼓勵自己!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!