掃呢頁CODE去手機

2017年7月27日 星期四

新劇次次被抽 陳智燊心淡孖老婆網上晒愛谷人氣 [壹週刊 - 1429] __,陳智燊,M1,

探熱針新劇次次被抽 陳智燊心淡孖老婆網上晒愛谷人氣陳智燊都算黑仔,原本佢有份擔正新劇《三個女人一個因》會緊接《超時空男臣》播出,點知臨出宣傳片前突然又 ...


探熱針

新劇次次被抽 陳智燊心淡孖老婆網上晒愛谷人氣

陳智燊都算黑仔,原本佢有份擔正新劇《三個女人一個因》會緊接《超時空男臣》播出,點知臨出宣傳片前突然又被抽起,其實今次都唔係第一次,之前套《超能老豆》都連被抽起三次先有得出街。

每次都難逃被抽命運,搞到 Jason無晒心機,只好孖住老婆宋熙年在 YouTube狂 po片谷人氣,近日冇劇開得閒到不時接老婆收工。

宋熙年對唔少西貢樓盤好有興趣,係咁問老公意見。

但陳智燊卻心情麻麻,狂催老婆走。

買咖啡期間有粉絲要求合照。

兩人一杯咖啡兩份飲。

自設頻道

二人在 YouTube開設《 Sarah& Jason》頻道,乜都 po一餐。

陳智燊運氣認真麻麻,原本他有份主演的新劇《三個女人一個因》,最初被安排在《不懂撒嬌的女人》後播出,點知突然要播陳年舊戲《蘭花劫》,第一次被抽起,原本又被安排八月底,緊接《超時空男臣》播出,點知又再被抽,改由薛家燕、黎諾懿、姚子羚主演的《燦爛的外母》頂上。

「原本以為套劇八月播, Jason好開心諗定點宣傳,點知套劇又一次臨門被抽,搞到佢無晒心機!其實以前佢做嘅《超能老豆》(前名:《爸 B有話兒》),都試過抽起三次,要改埋名先有得播!認真運滯!」知情者說。

拉老婆走

最近無乜工開,陳智燊就得閒到經常接老婆宋熙年收工,日前本刊發現陳智燊駕車去到西貢碼頭,接剛出海拍完外景的老婆收工,兩人坐車去到西貢市中心買咖啡,不過入去 Starbucks前,宋熙年路過地產鋪,就好有興趣駐足睇樓盤,但心情麻麻的 Jason,睇咗一陣已經拉老婆走,似乎因為劇集被抽唔太開心!

由於連番出師不利,大台又冇乜新工作安排,所以陳智燊孖住老婆宋熙年,在 YouTube設立頻道《 Sarah& Jason》,不時拍片自谷人氣,既然大台唔捧,惟有靠自己 keep住人氣。

「自從多咗網絡平台,藝人都多咗自我宣傳機會,可以喺 fb直播同 po片, Jason兩公婆仲犀利,利用埋 YouTube做宣傳,最緊要啲廣告客 buy!」陳智燊身邊人說。

由明珠台主持到入埋戲劇組,陳智燊一二年更拍住鍾嘉欣演出劇集《幸福摩天輪》擔正男一出位,一度係新一代男神,可惜星運始終麻麻!

「因為講得一口流利英語,靚仔又高學歷, Jason簽 TVB之後就被派咗去明珠台做主持,但其實佢最想拍劇,所以就算只係客串,佢都好珍惜機會,喺《誰家灶頭無煙火》做男二開始受歡迎,佢真係好開心!但因為佢喺 TVB無任何派系,機會就唔及 Sandy派嘅洪永城、黃翠如!」知情者說。

同黃智雯、袁偉豪合作的《三個女人一個因》,原本安排八月底播出。

《三個女人一個因》被抽起, TVB改播家燕姐嘅《燦爛的外母》。

二奶命

自細在英國長大,父母在英國開餐館的陳智燊,在倫敦大學畢業後,於 03年返港加入娛樂圈, 06年加入無綫電視第 20期藝員訓練班,最初被派到明珠台做節目主持,至近年才有機會參與拍劇, 11年在處境喜劇《誰家灶頭無煙火》擔任男二, 12年再拍《幸福摩天輪》終坐正做男一,可惜陳智燊自此就二奶命,未有再在劇集做第一男主角。

誰家灶頭無煙火

幸福摩天輪

撰文:娛樂組

攝影:陳亦龍、李溢敏


鍾意就快D Share啦!