掃呢頁CODE去手機

2017年7月24日 星期一

演好戲不介意角色 張文慈晒背露缽仔糕 __,張文慈,

張文慈以性感打扮出席活動,晒玉背時不慎露出缽仔糕。女星張文慈(Pinky)、羅霖與鄭明明到粉嶺出席美容中心開幕活動,以嘉賓身份到場的Pinky身穿低胸 ...


張文慈以性感打扮出席活動,晒玉背時不慎露出缽仔糕。

女星張文慈(Pinky)、羅霖與鄭明明到粉嶺出席美容中心開幕活動,以嘉賓身份到場的Pinky身穿低胸露背裝,大晒湯碗胸及美背,明艷照人,但轉身時不慎露出缽仔糕!她表示一直有人找她參與美容生意,但自覺不是做生意材料,反而希望做代言人。

Pinky早前返大陸參與無綫重頭劇《宮心計2深宮計》演出。問是否好辛苦?她說:「OK係值得嘅,拍得靚就得,期間係有落雨,但小青姐(監製梅小青)都解決到。」她又指最近再為TVB拍攝另一套劇集《跳躍生命線》,飾演馬德鐘家姐。問是否飾演對方胞妹比較適合?她說:「冇所謂十年前我做過黃浩然、梁榮忠阿媽添!最緊要自己有得發揮,今次角色大情大性、鍾意上網,所以我專登染髮,希望造型有啲新鮮感。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!