網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年7月23日 星期日

唱K神器嘈醒男友 吳若希嗌要游返香港 __,吳若希,

冇船搭又有咩好驚喎?今日打風,出街都冇嘢做,只好留番喺屋企,但留在家中有咩好做呢?身在澳門嘅歌手吳若希(Jinny)就喺社交網上載段片,話因為打風關係 ...


冇船搭又有咩好驚喎?

今日打風,出街都冇嘢做,只好留番喺屋企,但留在家中有咩好做呢?身在澳門嘅歌手吳若希(Jinny)就喺社交網上載段片,話因為打風關係,冇船返香港呀!片中,佢就呻冇船返香港,不過佢就話唔緊要同唔使驚,因為佢就有方法返香港,咩方法咁犀利先?原來,佢拎住唱K神器大嗌:「游水返嚟喇!」真係唔知佢想點囉!

但相信Jinny唔係真係想游返香港,佢只係想嘈醒仲瞓緊覺嘅男友Alex呀!唔少網友都話Jinny好搞笑,自得其樂,但就有網友戥Alex可憐,想休息耐啲都唔得!不過冇計啦,陪Jinny同囡囡重要啲吖嘛!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!