網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月18日 星期五

準備見馬國明父母 心穎月供2萬 __,心穎,馬國明,黃心穎,

黃心穎話如果馬國明搬屋搞入伙party,唔介意見家長!藝人黃心穎現身公開活動,提到她近日頻頻出活動搵真銀,心穎笑言:「因為之前拍劇少咗搵錢嘅機會,經理 ...


黃心穎話如果馬國明搬屋搞入伙party, 唔介意見家長!

藝人黃心穎現身公開活動,提到她近日頻頻出活動搵真銀,心穎笑言:「因為之前拍劇少咗搵錢嘅機會,經理人好好,知道我要供樓,所以幫我搵多啲嘢做。(供幾多錢?開始供未?)每月都要超過2萬,11月開始供,仲有時間去籌錢,睇吓有冇善長人翁。哈哈!(可以搵緋聞男友馬國明。)佢自己都要供樓。」

唔介意見家長

心穎指馬國明現身在歐洲工作,而她稍後亦要飛到倫敦拍攝旅遊節目,拍檔是一位韓國搖滾歌手,問她有否學定幾句韓文?她坦言:「我哋用英文溝通,我都識四、五句韓文,預拍到今個月尾。(會唔會喺歐洲會合馬國明?)唔會喇,返香港先見。佢返到香港又要忙住搬屋。我都未諗到送咩入伙禮物畀佢。(放啲自己嘅私人物件喺佢屋企?)唔會。(叫佢畀條鎖匙你?)唔使。」問到會否趁馬國明新居入伙時拜訪對方家長?心穎直言如果馬國明搞入伙派對,不介意到時見家長,但不會特意去拜見,因為太尷尬,又指從未見過對方父母。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!