網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月18日 星期五

【水蜜圖】34C秦芷瑤願為梁朝偉露點 __,梁朝偉,朝偉,

秦芷瑤曾參選港姐。曾參選港姐的秦芷瑤(Rose),曾演過多套網絡電影,擁有34C上圍的她被問到性感底線時,她表示着泳衣冇問題,若要露點笑言要視乎劇本及 ...


秦芷瑤曾參選港姐。

曾參選港姐的秦芷瑤(Rose),曾演過多套網絡電影,擁有34C上圍的她被問到性感底線時,她表示着泳衣冇問題,若要露點笑言要視乎劇本及對手是誰:「係梁朝偉我就會考慮吓!佢有演技,拍《色,戒》都唔會令人覺得似三級片。我又鍾意趙又廷,佢好靚仔、Man Man哋又陽光,如果佢都肯為藝術犧牲,咁我都唔怕拍!」

之前Rose曾在內地拍攝武打片,希望能繼續挑戰做打女:「雖然都有啲戰績同受傷,但好好玩。(唔錫身?)顧唔到咁多啦,就住就會NG好多次,我直情叫對方落力啲打我,唔係我會受更多傷!」

Profile:

姓名:秦芷瑤(Rose)

身高:1米66

三圍:34C、24、34


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!