網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月16日 星期三

開工拍戲轉陳豪全職爸爸 陳茵媺難過仔女關推無綫 __,茵媺,無綫,陳豪,陳茵媺,

開工拍戲轉陳豪全職爸爸陳茵媺難過仔女關 推無綫娛樂要聞陳茵媺去年4月為陳豪生下細女Camilla後,一直專心相夫教子,至昨日終於復工,在清水灣拍攝電影 ...


開工拍戲轉陳豪全職爸爸

陳茵媺難過仔女關 推無綫

娛樂要聞

陳茵媺去年4月為陳豪生下細女Camilla後,一直專心相夫教子,至昨日終於復工,在清水灣拍攝電影《日月星》。已離開無綫兩年的陳茵媺,表示無綫曾與她接觸,但已被她婉拒:「拍電視劇時間比較長,一拍就要三、四個月,而且要朝早夜晚接住咁拍,比較難安排。」她又透露陳豪剛完成手頭上劇集,現可以留守家中休息兼湊仔。



陳茵媺產後復工拍電影,昨日一身教師造型亮相。

陳茵媺為陳豪三年抱三,先後生下兩子一女,過去她一直相夫教子,並於前年7月約滿無綫後離開,翌月拍攝杜汶澤賀歲片《開飯》。不過,陳茵媺照顧小朋友之餘其實亦愛演戲,去年4月她為陳豪生下細女Camilla後,終於在近日復工接拍導演劉偉恒新片電影《日月星》。



一講到仔女,陳茵媺就笑不攏嘴。



導演劉偉恒找來原島大地和湯怡,在新片《日月星》演陳茵媺的學生。

演老師教媾女

電影背景為90年代校園生活,陳茵媺飾演一名英文老師,與湯怡和原島大地等有不少對手戲。昨日陳茵媺正式復工,於清水灣三育中學與原島大地等開工,穿套裝及戴上眼鏡的陳茵媺一身教師look,她揚言重新投入拍攝工作覺得很開心:「雖然開頭第一、二個場口有少少唔習慣,但好快就適應到,雖然唔係拍咗好多年嘢,但我好鍾意拍,所以適應得到。」

陳茵媺透露今次演原島大地的老師,會教對方追女仔,她笑說:「雖然我角色係教師,但一啲都唔惡,係比較嚴肅啲啫。」重新工作會否不捨得家中三子女?陳茵媺說:「都有㗎,我出門口嘅時候佢哋就黐住我,問我去邊度。尤其係大仔同細女特別黐身,係咁問我媽咪你做乜嘢㗎?你去邊呀?我要解釋畀佢聽媽咪係actress,跟住佢哋就繼續問what is actress?會一路問落去。」

陳茵媺又透露老公陳豪剛剛完成手頭上劇集《誇世代》演出,現可以留在家中休息兼湊仔,她說:「雖然話休息,但其實湊佢哋幾個都好攰,不過我知道佢好enjoy嘅。」



陳茵媺誕細女前,於前年為杜汶澤執導的《開飯》演出。資料圖片



上周四陳茵媺帶三子女由多倫多返港,老公陳豪專程到機場接機。資料圖片



陳豪近日已完成《誇世代》的戲份,現於家中做湊仔公。資料圖片

勤做運動收身

兩年前陳茵媺離開效力9年的無綫,問無綫可曾向她招手回巢拍劇時,她承認有接觸,但已婉拒:「有同我傾過,但拍電視劇時間比較長,一拍就要三、四個月,而且要朝早夜晚接住咁怕,比較難安排。」問日後豈非再難見到她與陳豪夫妻檔演出?陳茵媺說:「要睇時間睇劇本啦,唔會話冇可能嘅,係都要睇吓點安排。」

陳茵媺表示除今次電影外,也有不同的工作接洽,但會以照顧三子女為大前提,她說:「其實我同阿Mo(陳豪)都會盡量就時間,盡可能保持我哋是但一個家長照顧佢哋。」她又表示早前開始勤做運動,現時已可穿回00碼的衣服。

採訪:曹家誠

攝影:陳慧安


鍾意就快D Share啦!