網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月16日 星期三

【獨家】攬松岡Mandy嗌分手 洗米華紋愛的宣言箍煲 __,松岡,洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,松岡李那,

因為洗米華(周焯華)在夏威夷一攬㗎妹松岡李那,令到身在英國湊仔的Mandy嬲到震,據知Mandy即時向洗米華提出分手,更帶埋仔女搬離寓所,而知道事態嚴 ...


因為洗米華(周焯華)在夏威夷一攬㗎妹松岡李那,令到身在英國湊仔的Mandy嬲到震,據知Mandy即時向洗米華提出分手,更帶埋仔女搬離寓所,而知道事態嚴重的洗米華更急飛倫敦搵Mandy解釋。

所以洗米華破例就緋聞發表聲明,同松岡劃清界線,希望氹番Mandy,為表示只愛Mandy一人,洗米華更走去紋身,在左手手臂內側紋了「I will honour and love You Forever」下款就紋了M.W,M就好明顯代表Mandy,W就代表Wah(華),洗米華喺身上寫到明尊重同愛你到永遠,做到咁Mandy當堂冧晒。

當知道洗米華為自己做了一個如此實際承諾,Mandy當然冧晒兼即時心軟,終於肯見番洗米華,所以在六月十六日他即刻飛去搵Mandy,洗米華返港後更破例為私人事發聲明,同松岡李那劃清界線,指對方只是一位異性友人,又指該報導嚴重干擾周先生及其親人的日常生活,並為他們帶來不便。而這個親人正正就是指Mandy一家,因為Heidi(陳慧玲)一直不太在意洗米華再同任何女人有瓜葛,洗米華出聲明的動作是為Mandy所做。

相關連結︰

【獨家】勁閃! 洗米華肉緊啜Mandy 恩愛出席婚禮

http://bit.ly/2wM64BV

Mandy帶仔女離家出走 洗米華飛倫敦狂出招

http://bit.ly/2wMqElI

2個月內喪飛英國 洗米華想Mandy返港一齊住

http://bit.ly/2uY7cAo

愛的紋身 張繼聰甄子丹紋老婆個名上身

http://bit.ly/2fHipTC


來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!