網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2017年8月29日 星期二

李克勤感激汪明荃幫手睇實盧淑儀 __,克勤,盧淑儀,汪明荃,李克勤,

原來發生過咁嘅事。一連兩場「汪明荃50週年TIMELESSCONCERT2017」舉行最後一場,當趙增熹台上為汪明荃(Liza)鋼琴伴奏,Liza演唱 ...


原來發生過咁嘅事。


一連兩場「汪明荃50週年TIMELESS CONCERT 2017 」舉行最後一場, 當趙增熹台上為汪明荃(Liza)鋼琴伴奏,Liza演唱《愛你一生一世》後,她稱是當年和劉松仁演出的電視劇《京華春夢》內,兩人結婚時她對住松哥唱,到結局松哥死時又對他唱,她謂:「松哥今晚坐邊?」劉松仁即起身揮手,因這晚好拍檔鄭少秋(秋官)都有在場,Liza謂:「唔知秋官會唔會呷醋呢?」

之後嘉賓李克勤出場,克勤即向Liza說:「阿姐!生日快樂。」因克勤將繼Liza後在紅館開演唱會,克勤笑說:「仲以為係接捧儀式。阿姐曾經係我真正左鄰右里,做佢鄰居好處係會有雞翼,過時過節有糕點試過打畀我,話我唔喺屋企唔緊要,只係想過嚟我屋企睇溫布頓賽事。」克勤說最感激是十年前大仔未出世,太太盧淑儀就快生得時,他說:「仲有三日就生得,我嗰時仲係TVB契仔,要入TVB拍嘢做騷,所以就叫阿姐睇住我老婆。」阿姐坦言:「我嗰時都好緊張,都驚佢隨時作動㗎!有問佢執好啲乜乜袋未?」克勤笑言:「上路袋...」他又謂:「當時我得兩個人揀,一個阿姐,一個係家英哥,你哋會揀邊個吖?」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!